prettig gestoord.

Dit forum is bedoeld om positiieve verhalen te psten. Verhalen waardoor een glimlach op je gezicht komt en je even je zorgen vergeet. Denk aan:
kwajongens streken, grappen die uitgehaald zijn, leuke avonturen, positieve belevenissen bij hun ziekte, fijne herinneringen, positieve belevenissen in deze voor ons toch donkere dagen
r.landouw
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009 10:12

prettig gestoord.

Berichtdoor r.landouw » Ma 14 Sep 2009 19:32

hallo lieden,
heb een heel leuk weekend gehad: de 47e verjaardag van ons trouwen gevierd.
jammer dat zo weinig mensen hun leuke momenten met lotgenoten hebben gedeeld tot nu toe.
dus waag ik me maar weer aan een anekdote:
een nichtje van mij (ze is nu verpleegster in het Anthony van Leeuwenhoek ziekenhuis in Amsterdam) werkte jaaaaren geleden als uitzendkracht voor het filmmuseum in of bij het Vondelpark.
kreeg hulp van een andere uitzendkracht.
het gesprek kwam op "vreemde snaken"
de jongen vertelde haar dat hij iets bizars had meegemaakt toen hij werkte voor een grote financieele instelling.
op een dag moest hij op een afdeling een dossier ophalen.
vlak bij de afdeling zag hij op de gang een kleine grijze man, in vakantie uitrusting ( korte broek, hawai hemd, grote australische camouflage hoed op, zonnenbril, hengel, regenlaarzen) een soort regendans opvoeren op een olifantenpoot (een kruk).
veel publiek. lachen geblazen.
later kreeg hij te horen dat de persoon de afdelingschef was.
mijn nicht werd vuurrood, sloeg de handen voor de ogen. "Hou maar op. Ik schaam me diep. dat is mijn oom"
"ja, maar dat was het hoofd van die afdeling. echt geen kleine , onbelangrijke afdeling."
"zo is hij nu eenmaal. dat interseert hem niet zo. hij doet dat gewoon. hij komt uit een prettig gestoorde familie"

Terug naar “De kracht van het positief denken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten