Moeder met Alvleesklierkanker

Forum over alvleesklierkanker
Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Di 31 Mei 2011 23:25

Op het werk wordt enorm rekening gehouden met me. ik heb zelfs een prachtig mooi boeket gehad van ze. Zo ontzettend lief! Ik werk gelukkig part time normaal 3 hele dagen maar misschien dat ik me rooster toch eventjes verander. Ik zie er wel tegenop om weer te gaan werken. Ben toch al bijna 2 weken thuis. en al die vragen van mensen enzo... nu even niet.

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Wo 01 Jun 2011 09:01

Wat fijn dat het zo goed gegaan is!!! Knap hoor! Ik weet niet of ik het zou kunnen, iets voorlezen.
Ik heb er al wel over nagedacht, mischien dat ik iets namens de kinderen voor wil lezen. Maar dat gaan
we morgen bespreken.
Ja, die arme vaders... Dat is toch iets om heel veel verdriet van te krijgen. Over 2 jaar gaat de mijne met de vut,
ipv lekker genieten samen zit hij alleen thuis. :-( Gelukkig moet hij nu al heel veel doen thuis, alles eigenlijk.
Zo kan hij mooi al veel dingen leren met een beetje sturing van mijn moeder. Zo kan hij er toch een beetje naartoe leven..

Je blijft nog wel hangen hier? Zou wel graag nog eens iets van je willen horen..

Gr Sonjas

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Wo 01 Jun 2011 10:18

Ja zeker blijf ik hangen hier :-)

Dingen voorlezen dat komt wel als het zover is. Misschien wil je moeder wel dat je iets voorleest, zoals de mijne. Mijn moeder had vanaf dag 1 de regie in handen. Alles was precies zoals ze had aangegeven. Van de uitvaartverzekering kreeg ze ook een boekje daar kon ze dingen invullen voor de crematie. En ze hield alles bij wat afgesproken was want je vader gaat het niet redden dan. Ze gaan dingen vergeten en jouw 100x hetzelfde vragen. ( wordt je soms gek van maarja komen we ook wel overheen haha). En praat met je moeder, zeg alles!!!!!! Ook dingen die je dwarszitten, althans mijn moeder wilde niet dat we haar behandelen als een terminaal patient. Kennis van me vader, die wil precies tegenover gestelde, die wil dat niemand langskomt. Dus als jouw ma dat wil, praat!!!!! Ik heb nu ook helemaal niets dat ik denk van :" ach dat had ik nog willen zeggen of doen". Praat er open over. Voor jouw is het moeilijk dan voor je moeder. Hier was dat wel zo maar praat echt over alles! Das mijn beste advies. Gek he, Sonjas, eerst was jij het die mij advies gaf en mijn moeder heeft de jouw ingehaald om het cru te zeggen. Nu ben ik het. Maar doe wat jij denkt wat goed is. Hier zijn helaas vorige week rellen uitgebroken en hele nare dingen gezegd, de personen hebben hun excuses aangeboden, zal weliswaar op bevel van pa zijn maar ze hebben het gedaan. Enige wat ik wilde is dat ik niet zoveel aan anderen dacht maar meer aan mijzelf en ook deed wat ik op dat moment graag wilde en niet deed wat anderen zeiden, die trouwens ook gewoon deden wat ze wilden. Volg je gevoel gevoel en ga ervoor!

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Wo 01 Jun 2011 12:26

Daar stond ik gisteren ook even bij stil ja. Ik was hier eerder dan jij en nu heb jij meer ervaring met alles dan ik. :?
Praten is nog steeds moeilijk. Mijn ene zus bijvoorbeeld heeft net nieuwe woonruimte en is daarin bezig. Mijn moeder zal daar wsl nooit komen. Erg dubbel. Mijn andere zus vind het over de uitvaart praten moeilijk, dan word het zo definitief. Dat is ook zo maar je komt er niet onderuit.. Ze ziet mijn moeder voorlopig nog wel bij ons blijven, ik dus gezien de situatie niet. Onderling praten we wel, maar naar onze ouders toe veel minder. Een moment alleen met m'n vader heb ik ook niet, dat zou ik dan wel weer makkelijker vinden..
Maar ik snap wat je bedoelt!! Bedankt.

Gr Sonjas

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Wo 01 Jun 2011 12:41

Neem dat moment gewoon, als jij dat graag wilt, doen!!!!, of schrijf. Heb ik ook gedaan naar mijn vader apart een brief geschreven en naar mijn moeder apart gedaan. Dat waren 2x 7 kantjes van a4 :D Wees gerust er zijn meer families waar in het zo gaat. Het is moeilijk maar als jij er de behoefte aan hebt gewoon maar als je vader en/of moeder bijvoorbeeld na 5 minuten zeggen, nu is het genoeg hou je er dan ook aan. Maar praat over alle mooie dingen en wat je voelt. Ik heb ma ook gezegd hoe trots ik ben op haar en dat ik hopelijk al is het maar de helft ervan haar kracht heb! De eerste keer is ht ff moeilijk maar je mag kind zijn! Ook al ben je 100, je blijft hun kind! Je mag kind zijn en doe dat ook. Denk aan jezelf even. Je moeder wil ook graag moeder zijn. Je hoeft niet een uur te praten al is het maar voor kleine 5 minuten. Kennis van mij zei ook: zeg wat je wil zeggen anders krijg je spijt! En ik heb nu geen spijt, ik heb daadwerkelijk alles gezegd alleen nu tja... ik wilde haar vanochtend bellen en vertellen wat er allemaal gebeurd is, tja.... thats ^&%%^$$% life.

Ik ben er voor je!

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Za 04 Jun 2011 13:03

Hoe gaat het nu met je/jullie? Nu een paar dagen verder..
Je bent nog steeds in het huis van je ouders?

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Ma 06 Jun 2011 22:50

Nee hoor met de crematie daar geweest en ik zit nu in de trein naar huis, hadden de auto van pa dit weekend geleend voor een evenement. Ben er ff lekker uit geweest en wat kan een mens dat goed doen!!!! Ben helemaal brak maar mentale energie is er weeR! Uiteraard pa net gesproken, tja die leeft dag bij dag en probeert zijn dag door te komen. Arme man slaapt ookj niet. Maarja wat kan je doen.... Alleen maar klaar staan als het nodig is...

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Di 07 Jun 2011 14:49

Fijn om te lezen!
Slaap je zelf wel goed? Ik zelf een stuk minder nu. Of ik kan niet in slaap komen óf slaap heel onrustig.
Voor je vader is het een hele overgang natuurlijk, zo alleen thuis. Als het zover is bij ons zal mijn vader wsl wel weer snel gaan werken, die zit nu ook al zo'n 2 maanden thuis. Hij wil nu soms al wel (gewoon even weg zijn en z'n eigen ding doen) maar dat gaat gewoon niet.

Groetjes..

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Di 07 Jun 2011 15:38

Ja ik slaap nu wel goed, maar ongeveer 3 weken van te voren, want ma gaf zelf aan dat het echt niet goed ging en aan de reactie van pa wisten we dat he nu echt niet lang zou duren. Ik sliep gewoonweg niet maar moet eerlijk zeggen anderhalve week voor haar overlijden kwam er nog een kwestie bij waar ik mee moest dealen alsof het nooit anders is geweest,en dat puur voor ma en dat was extreem zwaar, al die dingen tegelijk. Maar toen "HET" telefoontje kwam, het eerste wat ik deed was een enorme diepe zucht slaken en er viel een enorme last van me af. Klinkt heel cru. Maar vergeet niet dat jullie net zoals wij al maanden er naar toe leefden, je bent al die maanden met de dood bezig van een vrouw waar jij uit geboren bent, DE vrouw in je leven! Al die vragen van wat gaat er gebeuren e.d. En nu dat ik een weekend mijn eigen dingen ben gaan doen, geeft mij dat enorme mentale energie, ik was echt stuk. Je vader kan wel zijn eigen ding doen, zijn zat mensen die al is het voor een uurtje, zijn taak kunnen overnemen maar je vader wil het niet. Precies zoals de mijne. Laat je vader lekker gaan. Althans ik doe dat wel want hij zegt toch nee op alles. Moet wel zeggen mijn vader is ineens een prater geworden. Dat is ook wel een bizarre gewaarwording als je dat niet gewend bent maar wel heel erg fijn en erg goed!
Denk goed aan jezelf en doe wat JIJ denkt wat goed is, laat je niet teveel leiden door anderen, zelfs niet door familie, die "fout" heb ik wel gemaakt. Behalve je vader, zeg maar gewoon ja en amen, hij heeft dat nodig en dat kan zoooooooooooo moeilijk zijn maar doe dat. Ik hoop dat jij in je eigen gezin en je eigen vrienden goeie steun hebt, dat heb jij nodig en maak er dan gewoon gebruik van. Ik doe dat ook. Anders moeten die mensen het niet aangeven dat ze er zijn voor je als ze het niet menen. Zo simpel moet je nu denken. Jij hebt die extra energie nu nodig. Het is loeizwaar! Maar je komt er wel. Dwing jezelf, hoe moeilijk het ook is maar huilen mag (moet zelfs) ook nu! Stop niet alles weg! Op het moment luist er ik zelfs geen muziek en kijk niet naar de foto's van ma die er staan maar dat komt wel weer. Maar nu ff niet.

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor stoffeltje » Ma 13 Jun 2011 20:00

hallo meesje,
alsnog van harte gecondoleerd met het verlies van je moeder!

geef je rouw de tijd en wees lief voor jezelf.
je bent goed bezig.
er zullen best nog moeilijke periode"s komen!
de tijd dat je weer naar de foto"s etc.kijkt komt wel.
het is allemaal nog zo pril,heel veel sterkte!
stoffeltje..

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Ma 27 Jun 2011 14:37

Hoiii,

Hoe is het met je?
Ik kom niet meer dagelijks hier, maar als ik wel kom kijken kijk ik ook altijd even bij jou. ;-)
Hoe is het nu allemaal bij jullie?
Hier gaat het wel, besef is soms nog ver te zoeken. Ik kijk nu wel heel anders naar mijn moeders foto dan vorige week, ze gaat weer steeds meer op mijn moeder lijken zoals ze altijd is geweest zeg maar, voordat ze ziek werd.
Veel fijner nu. Mijn vader is vandaag weer gaan werken, vrijdag word hij 60 jaar.
Weer meteen zo'n confrontatie erachteraan, net als vaderdag....
Maar ik ben wel blij dat hij weer aan de gang is, dat thuis zitten is toch al niets voor hem en dat heeft hij de afgelopen 3 mnd niet anders gedaan..

Gr Sonjas

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Za 02 Jul 2011 08:51

Hoi ,

Same here...life goes on..
Nouja we strompelen door he... Goeie dagen en slechte dagen... Afgelopen paar dagen weer beetje zwaarder...komt omdat manlief zoiets liefs zei wat ie vertelde aan anderen als ze vragen hoe het met mij gaat. (krijg zelfs nu water in me ogen als ik dit schrijf haha)
Dat heb ik nu dus ook met de foto van ma.. begin steeds meer te kijken naar de foto en begint weer een beetje te wennen. Dat is het probleem van de mens. Wij zijn gewoontedieren. Tja pa strompelt ook door, hij werkt al een paar jaar niet meer, dus dat is nog pittiger, hij moet zelf afleiding zoeken. Wij hebben ons werk en worden gedwongen om op andere zaken te focussen. Merk wel dat ik veel dingen vergeet van dagelijkse zaken, als iemand iets verteld heeft ofzo. Daaraan merk ik wel dat ik er niet helemaal bij ben. Maarja komt wel goed! Hoe is het met jouw dan.

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Ma 04 Jul 2011 09:09

Met mij gaat het wel goed. Ik denk dat ik alles wegstop ofzo, de gevoelens niet toelaat..
Ik denk er elke dag wel even aan, maar ga dan weer snel verder met iets anders. Gisteren hebben we de bbq aangestoken met mijn vader, zijn moeder en mijn zussen. Mijn vader is vrijdag 60 geworden, dat wilde we niet zomaar voorbij laten gaan. Het was best gezellig eigenlijk.. We hebben een dankbetuiging gemaakt voor in het plaatselijk krantje hier, de vingerafdruk die gemaakt is van mijn moeder willen we om laten zetten in rubber zodat we die later nog kunnen gebruiken. En zo nog wat practische dingen. Misschien dat ik er zo vrede mee heb omdat het gewoon niet meer ging, ze ze helmaal op was, we elkaar toch al niet wekelijks zagen...? Ik weet het niet.

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Ma 04 Jul 2011 10:47

Dat is normaal... ik heb dat ook, vooral afleiding zoeken en het een plekje geven... er zijn helaas wat verdrietige dingen in onze familie en als ik daar aan denk dan barst ik in huilen uit en dat geldt ook voor mijn vader. Enige wat we kunnen doen is ermee dealen en het een plekje geven... meer niet....

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor liddy » Ma 04 Jul 2011 17:18

Gun jezelf tijd. Door je verdriet is je incasseringsvermogen op een heel klein pitje komen staan.
Dat is heel begrijpelijk. Probeer daarom af en toe afstand te nemen.
Heel goed dat je je emoties hun gang laat gaan.
Het is immers niet niks je moeder te moeten missen.
Vertel haar wat er in je omgaat, dat kan opluchting geven.

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Wo 31 Aug 2011 09:09

Dat is alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Alles redelijk rustig in de familie. Pa heeft het heel erg zwaar en niemand die er iets aan kan doen maar moet zeggen hij is laatst door een adv naar het wijkcentrum gegaan en heeft een dagje gefietst met een groepje mensen. Morgen is er weer zo'n dag maar pa weet dat pas 10 min van te voren of hij gaat of niet en dat gevoel ken ik wel.

Van de week realiseerde ik mij " voor alles is een eerste keer". Je denkt onbewust dat dat minder wordt, nee het wordt juist steeds meer. Kijk naar pa, na 45 jaar samen zijn alles alleen doen. En ook voor mij geldt het natuurlijk.... maar op zich gaat het wel. Ben wat rustiger, kan ietjes meer hebben en wat meer genieten van dingen.

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Vr 02 Sep 2011 15:38

Hoii,

Wat jij schrijft over 'weer de 1'ste keer' herken ik wel. De opluchting van toen maakt toch weer plaats voor boosheid en het 'waarom?'.
Met mij gaat het wel, heb zo m'n mindere momenten/dagen dat ik weinig kan hebben. Dat ik m'n moeder ben verloren kan ik nog steeds niet bevatten. Vorig jaar rond deze tijd was alles nog 'normaal' en nu dit..
Ik sprak mijn vader vandaag, die had een snipperdag, was het even allemaal zat. Was thuis een beetje aan het rommelen enzo. Vanavond gaat hij naar een bijeenkomst voor mensen die ook hun partner verloren zijn. Die gaan samen ook fietsen, lopen, naar het theater endergelijke. Hij gaat gewoon eens kijken wat het is, en of het iets is. Ik vind het wel ontzettend knap van hem, en ben ook blij dat hij iets onderneemt op dat gebied.

Gr Sonjas

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Vr 02 Sep 2011 17:31

Oh dat is een goed idee, zal eens kijken of bij mijn pa ook zoiets in de buurt is. Pa doet ook zijn best maar vooral s'avonds he en s'nachts.... hij zal het helaas zelf moeten doen.

Ik was gisteren jarig en vieren doe ik het al jaren niet maar toch... ik heb een zo geweldig mooie kaart gehad van mijn vader. " Mooier nog dan een prachtig boeket, zijn de herinneringen aan een bijzondere dag". Nou dat was brullen en de herinneringen die dan volop omhoog komen met mijn verjaardagen. En pa had nog gebeld maar hij heeft het zo enorm moeilijk en kon merken dat ie het moeilijk vond mij te bellen. Niet om mij natuurlijk maar om ma. Dus het was ondanks dat ik het niet vier toch een rare dag. Ben ook erg emotioneel deze week. Maar komt misschien omdat mijn ouders op 20 sept 45 jaar getrouwd zouden zijn. Allemaal die " eerste keren" weer. Ik ben al 5 weken ziek thuis, neus gebroken op een veldslag en daardoor joekels van dubbele ooronstekingen opgelopen en nu dus stokdoof :-) maar dan mis je je mama ook weer. Ik merk dat wel, dat ik toch mensen zoek, die mij dat kunnen geven wat ma gaf, uiteraard is niet mogelijk, maar wel van die kleine momenten. Af en toe onder moeders paraplu.....

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Vr 02 Sep 2011 19:55

Nog gefeliciteerd dan! En beterschap ook!!!
Moeders die bellen dan toch wel vaak he, hoe het gaat als je ziek bent of iets hebt.
Mijn moeder was ook altijd van het sturen van kaarten met verjaardagen enzo. Dat gaat mijn vader echt niet doen, heeft ie al gezegt. ;-) Niet dat ik anders zou verwachten, haha.
Mijn oudste was pas met de fiets flink gevallen en had zijn gezicht helemaal dik en kapot. Toen heeft mijn vader wel een paar keer gebeld om te vragen hoe het met hem ging. Dat vond ik toch wel erg lief, had ik weer niet verwacht.
Misschien dat ze automatisch wel een beetje de moederrol over gaan nemen..?
Mijn ouders zouden(ook) in september 36 jaar getrouwd zijn geweest, vorig jaar zijn we een weekend weg geweest met z'n allen, nu word het een dag zonder mama...

Gr Sonjas

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor liddy » Vr 02 Sep 2011 20:56

Nog proficiat Meesje.
Ik weet nog heel goed dat ik ook moeite had met eerste keren.

Wel goed eerst goed genezen voordat je weer het slagveld opgaat.
Toch maar een neusbeschermer aan je helm maken;)

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Vr 02 Sep 2011 21:14

Ik heb ondertussen al gevochten en neusbeschermers bestaan aan helmen maar als je daar een klap op krijgt heb je meteen je ijzeren protese.
Is meer dat ik stokdoof ben. Blij dat internet bestaat haha.

Tja zullen meer eerste keren komen en wat je zegt deze worden weer minder.

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Vr 09 Sep 2011 09:48

Nou Pa zit aan de anti-depressiva en is nu dus overstuur. Ik weet wat de medicatie doet in het begin, het wordt erger en dan minder. Het zou dan ergens half volgende week, beter moeten gaan. Maar dit is not funny...
Enige wat ik kon zeggen is dat hij niet zomaar mag stoppen en dat hij anders maar de huisarts moet bellen. Ik schrok uberhaupt al dat hij aan de anti-depressiva zit. Tja, je kan niks he... hij moet er nu door heen. Hoe zielig het ook is. Ook weer zo'n eerste keer, dat je ouder ALLES verteld ipv zoals vroeger " oh gaat goed hoor"... Met je ouders ging het altijd goed. Ik vind dat hartverscheurend! En kan totaal niets, dan af en toe kletsen enzo...

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Wo 14 Sep 2011 11:21

Volgens mij ben ik ingehaald door mijzelf....erg druk seizoen gehad, werken en constant ziekjes .... Ik was gewaarschuwd, maarja als je denkt dat je door kan gaan, ga je door... en nu wordt ik weer keihard op de grond gesmeten met de feiten...ermee dealen dan maar, hoe?, kom ik hopelijk nog wel achter... Iemand tips...want ik weet het even niet...het is moeilijk om mij te laten gaan, ff lekker potje janken...probeer het wel... komt wel goed, dat zeker maar nu eventjes, de weg kwijt.

sonjas
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011 19:14

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor sonjas » Do 15 Sep 2011 11:31

Meiske toch.. Wat ik hier lees is dat iedereen een beetje door de zelfde fase heen gaat. Misschien dat rouwverwerking toch een bepaald proces is, wat bij iedereen een beetje hetzelfde verloopt? Het zou verhelderend kunnen zijn om er iets over te lezen misschien?
Praten met mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt vind ik zelf wel makkelijker, stiekum zijn er die in mijn omgeving ook genoeg. (helaas natuurlijk).
Zelf ben ik vaker moe, aan het einde van de dag helemaal op.. Huilen kan ik wel, maar het komt nooit goed uit of wil het dan weer even niet toelaten dus gebeurt het ook zelden. Als er dan opeens iets misgaat oid dan komt het vaak ook ineens eruit, heerlijk is dat dan. :-)

Gaat het met je vader al wat beter? Ik hoop dat de medicijnen snel hun werk doen!!

Liefs Sonjas

Meesje
Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: Za 26 Feb 2011 19:57
Locatie: Putten
Contact:

Re: Moeder met Alvleesklierkanker

Berichtdoor Meesje » Do 15 Sep 2011 12:42

Ja het lijkt allemaal wel hetzelfde te gaan. Toevallig een kennis van mij, heeft een Niet toegestaan woord erover geschreven en zelf haar vader verloren en vlak erna haar broer die uit het leven stapte. Ik moet dat nog uitprinten en door lezen is nogal veel :-) Ik hou een blog bij op een andere site en krijg daar lieve reacties op. En ja er zijn er meer die dit kennen en dat vind ik zelf ook prettiger. Zoals mijn ervaring nu aangeeft, je kan het pas weten als je het meemaakt. Hoe goed en lief bedoeld het ook is van mensen die het niet kennen. Ach ik kom er wel. Denk dat het ook komt door de natte zomer die we hebben. Volgende week ga ik weer halve dagen werken. Ben ik er toch uit...weer ff andere mensen om me heen. en niet zo op mijn zelf.


Terug naar “Alvleesklierkanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten