AFGELAST: Themadag Kanker en Werk (Inloophuis Haaglanden)

Inloophuizen bieden opvang voor kankerpatienten, familie en naasten. Er is vast wel een inloophuis bij jou in de buurt. In dit forum vindt je voortaan de mededelingen van de inloophuizen en de activiteiten die zij voor jou organiseren. NB; SDK, de beheerder van dit forum heeft een inloophuis opgericht in Medemblik (inloophuis Medemblik)
Gebruikersavatar
Zarinda
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Wo 03 Apr 2013 21:04
Locatie: Den Haag
Contact:

AFGELAST: Themadag Kanker en Werk (Inloophuis Haaglanden)

Berichtdoor Zarinda » Zo 01 Mar 2015 12:33

Helaas is deze themadag afgelast in verband met te weinig aanmeldingen!


Dag allemaal,

Op zaterdag 14 maart organiseert Inloophuis Haaglanden de themadag 'Kanker en Werk'. Als u herstelt na kanker, is het opnieuw aan het werk gaan een uitdaging. Het brengt u veel: werken biedt afleiding en financiële zekerheid, het verlegt uw focus van ziek naar beter en u doet weer mee met de maatschappij. Tegelijkertijd kan het ook veel vragen oproepen: hoe creëer ik voldoende ruimte en aandacht voor mij als persoon in dit proces, hoe stem ik verwachtingen van mijzelf en anderen af op mijn mogelijkheden? Om tegemoet te komen aan dit soort vragen, hebben wij een aantal deskundigen op het gebied van werk en kanker uitgenodigd om te komen praten over deze thema's.

Op onze website kunt u meer informatie vinden en ook het programma van deze themadag. mocht u bij deze dag aanwezig willen zijn, dan kunt u zich via de website ook meteen aanmelden: http://www.inloophuishaaglanden.nl/?event=themadag-kanker-en-werk

Deelname is kosteloos!

Hartelijke groet,

Zarinda
Vrijwilliger Inloophuis Haaglanden

Timothypoeme

AFGELAST Themadag Kanker en Werk Inloophuis Haaglanden

Berichtdoor Timothypoeme » Ma 04 Feb 2019 16:02

Aanpassingen Wet werk en zekerheidDe Wet werk en zekerheid wijzigt maatregelen op 3 terreinen. Het versterkt de rechtspositie van flexwerkers. Ontslag wordt sneller, goedkoper en eerlijker. De WW wordt er meer op gericht om mensen weer snel aan het werk te krijgen.


Terug naar “Inloophuizen Berichten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast