prostaatkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
P.S.
Lid

prostaatkanker

Berichtdoor P.S. » Ma 30 Jun 2008 10:55

hallo ,
In April ben ik geopereerd aan pk psa 14 -) gl 7. Mijn leeftijd is 52. Na de operatie (radicale prostatectomie via buiksnede)zou ik 3 maand moeten wachten voor bijkomende bestralingen naar het linker zaadblaasje omdat er een vermoeden was naar " mogelijke " doorgroei.Tussentijds krijg ik maandelijks zoladex 3.6 ingespoten dit t/met de bestraling. Maar een maand na de operatie heb ik een bijkomende ingreep moeten laten doen omdat er (volgens de uroloog) littekenweefsel opgetreden was en zo het plassen quasi onmogelijk maakte. Na deze ingreep en het verwijderen van de sonde kon ik zonder probleem plassen Nu weer een maand later sta ik voor hetzelfde probleem, terug een bezoek aan de urolog gebracht die weeral een vernauwing van de urinelijder constateerde dus.... weer een bijkomende operatie om het littekenweefsel te verwijderen met mogelijke incontinentie tot gevolg, en wat zeker niet onbelangrijk is , dat de bestraling steeds word uitgesteld !! Nu is mijn vraag , daar ik het probleem heb sinds twee weken na het toedienen van zoladex, het niet mogelijk is dat het door dit product kan zijn dat ik een vernauwing aan de urinelijder heb ??? . Op de bijsluiter van zoladex staat vermeld dat het in zeldzame gevallen zo kan zijn. Is er eventueel iemand met hetzelfde probleem mvg patrik

Terug naar “Vraag en antwoord”