jonge lotgenoten met (dikkedarm)kanker gezocht...

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
RedRose

jonge lotgenoten met (dikkedarm)kanker gezocht...

Berichtdoor RedRose » Di 31 Jan 2006 16:56

Hoi,

ik ben een jonge moeder van 3 kanjers, ik ben 35 jaar en heb afgelopen juli een chemokuur beeindigd vanwege een tumor die ze in november 2004 uit mijn dikke darm verwijderd hebben..

Ik had uitzaaiingen net om de tumor heen, van de lympfklieren 13 van de 26 besmet maar voel me nu goed.. Long en leverscan en darm onderzoek afgelopen october waren goed maar ja das in mijn ogen niet gek omdat ik natuurlijk net klaar was met die chemo..

Ik ben op zoek naar jonge mensen om ervaringen uit te wisselen, hoe pak je je leven op, waar loop je tegen aan, hoe ga je om met het feit dat niet aan je te zien is dat je zo vreselijk moe bent en zoveel aan je hoofd hebt, dat mensen dat soms ook niet begrijpen, wat verwacht je van jezelf kortom.. hoe doe je het..

Lijkt me super om het hier met anderen over te kunnen hebben, voel me niet "ziek" genoeg voor inloophuizen enzo en vind dat ergens misschien ook wel te confronterend op dit moment..

Ik wil na mijn scheiding, die toevallig net voordat ik geopereerd werd plaatsvond, en het afgelopen jaar met operatie en chemo "gewoon" weer genieten en verder gaan met mijn leven maar loop af en toe gewoon tegen mezelf op.. Zit zoveel verdriet wanhoop en woede in me en das moeilijk uit te leggen aan anderen..

Natuurlijk hoef je niet specifiek dikkedarmkanker te hebben voor het uitwisselen van ervaringen, er zijn geloof ik maar heel weinig mensen van mijn leeftijd met deze kankervariant het gaat in de eerste plaats om een stukje (h) erkenning..

Hoop van je te lezen en wens je alle goeds..

Gebruikersavatar
Antoinette Symons
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Vr 11 Aug 2006 08:29
Locatie: Zwolle
Contact:

HNPCC

Berichtdoor Antoinette Symons » Vr 11 Aug 2006 09:15

Ik ben van 1969, heb dikke darmkanker gehad en verder sta ik onder controle.Ik heb geen chemo gehad. De hele dikke darm is geheel verwijderd en 20 cm endeldarm is blijven zitten, ik werk weer 32 uur in de week. Veel mensen snappen het niet of vinden het doodeng om erover te spreken...
Misschien kan ik je wat op weg helpen...je kan mailen
Groetjes Antoinette
HNPCC.
In 2004 dikke darmkanker gehad, dikkedarm verwijderd
Ik regelmatig onderzoeken; leverecho, scopie endeldarm, bloedwaarde controle en borstfoto's
3 Januari 2007 geopereerd ; baarmoeder en hals en eierstokken verwijderd
25 maart 2009 dikke plak boven de knie, 3-3 1/2 bij 1 cm dik...

Gebruikersavatar
Antoinette Symons
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Vr 11 Aug 2006 08:29
Locatie: Zwolle
Contact:

Re: jonge lotgenoten met (dikkedarm)kanker gezocht...

Berichtdoor Antoinette Symons » Wo 25 Mar 2009 09:34

Redrose...ben je geen lid.
Dan kan ik je geen reactie sturen, jammer.
Groetjes Antoinette.
Ik hoop dat je nog eens reageert met een emailadres
HNPCC.
In 2004 dikke darmkanker gehad, dikkedarm verwijderd
Ik regelmatig onderzoeken; leverecho, scopie endeldarm, bloedwaarde controle en borstfoto's
3 Januari 2007 geopereerd ; baarmoeder en hals en eierstokken verwijderd
25 maart 2009 dikke plak boven de knie, 3-3 1/2 bij 1 cm dik...


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten