halo gerepeer
ja we zijn tot de beslissing gekomen om te gaan beginnen met de bestraling (voor de tweede keer hè vorig jaar ook al 36 keer) we hebben een goed gesprek gehad met de dokter en na de nodige vragen en antwoorden heeft mijn man besloten om toch er voor te gaan.
hij gaat woensdag gelijk beginnen en is dan een dag voor kerst klaar...
kijk we moeten eerlijk zijn en er geen doekjes omheen winden mijn man is dan ook van mening en ik eigenlijk ook... wat hebben we te verliezen? hij zit eigenlijk al in de reservetijd...tegen ons werd gezegd dat de overlevingskansen meestal een jaar na diagnose is met een glioom graad 4. jouw man heeft hem rechts en mijn man heeft hem links boven het oor en zit nu tegen het spraakcentrum aan waardoor hij dus vrij slecht praat.
als we niks doen kan hij zijn stem kwijt raken door de tumor en als we gaan bestralen kan de stem ook weggaan door de bestraling dus erg moeilijk allemaal. er is afgesproken om hem elke dag heel goed in de gaten te houden met de bestraling
en zodra we denken van dit kan echt niet dan houden we ook weer op. dus ja afwachten en weer met goede moed erop af
mijn man heeft dus vorig jaar ook de bestraling gehad en de chemo maar is moeten stoppen met de chemo na 2 kuren want tot grote schrik was er een 2 de tumor bijgegroeit. dus het had geen zin om beroerd rond te lopen en ziek en misselijk te zijn als het toch niet helpt.
als ik eerlijk moet wezen tegen je moet ik zeggen dat mijn man eigenlijk na de operatie niet meer de oude is geweest hij is erg moe en word steeds moeier. hierdoor kan hij dus erg weinig ondernemen ook niet een wandeling... ook hij was altijd een bezige bij maar daar is niks meer van over. maar dat kan natuurlijk bij jouw man heel anders zijn he!!! het probleem is dat mijn man er ook nog epilepsie bij heeft gekregen en dat maakt hem erg angstig.
waar hij onwijs van geniet is als de famillie kids en vrienden hier zijn. gewoon lekker gezellig en we proberen dan ook om over van alles en nog wat te hebben en we doen ons best om die *** ziekte( sorry voor dat woord) niet de overhand te laten krijgen in ons gezin.
jeetje mina wat een verhaal he ahhahaha. ik heb het gevoel dat ik zo nog een uur kan door typen, ik wens jullie een goed en rustig weekend en ik hoor snel van je doei doei
groetjes brenda