Kanker vs Sterrenbeeld

Saphora
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 01 Okt 2011 02:21

Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor Saphora » Za 01 Okt 2011 02:42

Hallo Lezers,


Ik ben nieuw in dit Forum en ik ben geinteresseerd heel mijn leven over the raadsels over Kanker en Sterrenbeeld (basis van je geboorte datum).


Ik hoop op een dag dat ik mijn contributies kan leveren over het ontdekken van mogelijk ziekte in vroege leefdtijd.

We, modern cultuur, geloven niet in zulke dingen. Zeker niet over dit serieuze onderwerpen als "Kanker". Ik heb recent jaren hard gewerkt over dit theorie. Tot mijn verbazing heb ik in sommige families een trend ontdekt dat de relaties van hun geboorte datum klopt met hun ziekte beeld. Natuurlijk dit is toevallig, misschien 1 in miljoenen gevallen zo.

Ik moet het toegeven dat dit onderwerp gerelateerd met Sterrenbeeld niet geschikt voor dit forum. Hoewel het is de moeite waard, zeker als het over dit serieuze zaak gaat. Sterrenbeeld en gezondheid heeft mij jaren geinteresseerd.

Om het te demonsteren lezers kunnen mij 5 placebo (valse) geboorte datum en 1 echte van personen die aan kanker op jonge leefdtijd (45 jaar en jonger) aan kanker lijden.


Ik zal vertellen welke de echte is en misschien in welke jaar ze aan die ziekte hebben geleden. Dit is niet "Zwarte Magie" of rituelen of alle andere onzinningen, maar basis uit de stand van onze planeet stelsels.


Ik hoop dat mijn bericht sommige lezers kunnen interesseren.



Met vriendelijke Groeten,


Saphora

charlottte
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: Ma 22 Jun 2009 18:58

Re: Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor charlottte » Za 01 Okt 2011 11:44

Misschien handig om je eigen persoonlijke mailadres erbij te zetten?
Als mensen reageren via dit forum, kun jij via hun berichten nl soms al achterhalen wie en wanneer (tenminste in mijn geval); dat zou jammer zijn.

Nog een vraag: er zijn toch meer mensen geboren op dezelfde dag op t zelfde tijdstip (dus zelfde stand vd planeet);zijn zij dan allemaal wel/niet ziek geworden?

groetjes.

Saphora
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 01 Okt 2011 02:21

Re: Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor Saphora » Di 04 Okt 2011 00:42

Beste Charlotte,


Jouw vraag is inderdaad een goeie. Je Sterrenbeeld is hetzelfde als een "Code" over leven en gezondheid. Net als een zaad, dat uitgroeit tot een plant. Het is dus afhankelijk waar die zaad terecht komt, in Nederland of in Somalie, als voorbeeld.

Je voelt het al aankomen, je code is afhankelijk van je externe factoren.

Het leven is dus vol raadsels, een code. Ik ben geinteresseerd met de relaties van je code en je gezondheid. Natuurlijk het heeft te maken met je toekomst perspective, maar ik hou het simpel tot gezondheid en geboorte datum.


Ik zal dus het simpel houden tot je potentieel hebben van een serious ziekte en je code, "ja of nee".

Als je vragen hebt, kan je E-mail mij bereiken: Saphora1980@Gmail.com.


De reden waarom ik openlijk reageer in dit forum om transparant te geven aan lezers. Lezers kunnen het beoordelen en reageren wat wel en niet klopt.


Saphora

Saphora
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 01 Okt 2011 02:21

Re: Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor Saphora » Wo 05 Okt 2011 14:40

Beste Lezers,


Bedankt dat sommige interesse hebt getoond aan dit onderwerp.

Ik had vergeten het toe te voegen. Voor het bepalen wanneer dat persoon aan die ziekte had geleden of wanneer het is ontdekt, heb ik het geslacht van die persoon nodig, "een man of een vrouw."

Voor een man is de berekening anders dan bij een vrouw.

Om lezers gerust te stellen, ik heb geen naam nodig, alleen 5 valse en 1 echte geboorte datum. Niemand zal dus achterhalen wie dat is.

Sterrenbeeld is meer dan dit.



Groeten van Saphora

charlottte
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: Ma 22 Jun 2009 18:58

Re: Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor charlottte » Wo 05 Okt 2011 21:49

bedoel je met valse datums dan echt datums die je verzonnen hebt?
of kun je bijv de geboortedatums van famile/kennissen nemen en dat jij dan weet wie vd 6 ziek is geworden?

groetjes.

Saphora
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 01 Okt 2011 02:21

Re: Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor Saphora » Za 08 Okt 2011 01:14

Beste Charlotte,

Om eerlijk te zijn heb ik mezelf moeilijk gemaakt, dit is om het onderwerp te introductie te geven. Voor sommige het is gevoelig om hun geboorte datum op het net weer te geven, dat is de reden waarom ik heb aangeven om zes verschillende GD zodat hun privacy kunnen behouden.

Natuurlijk kan je mij een willikeurig iemand kennis/vriend niet uit dit forum geven, misschien kan ik meer uit die persoon halen met mijn berekeningen.

Het is hetzelfde als het lezen van "Weerberichten". We weten dat wanneer er zomer aan komt, hoewel "zomer" in Nederland je weet maar nooit of het goed weer zal worden. Ondanks dat we weten het zeker dat Winter is anders dan Zomer, so is het leven.

Met die berekenningen kunnen we achterhalen wanneer dat persoon hun tijd Lente en Zomer aan komt.

We hebben allemaal "Goede Tijden en Slechte Tijden". :wink:

Met Geboorte Datum kunnen we er achterhalen wanneer hun leven er beter zal worden, gebaseerd op vier jaargetijden in hun leven.


Langzamerhand kunnen lezers meer weten over dit fantastische onderwerp, gewoon meer vragen stellen. Ik ben bereid alles te beantwoorden als ik kan.



Met vriendelijke groeten,


Saphora

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor liddy » Za 08 Okt 2011 12:25

Hoe zit het met een twee-eiige tweeling of een een-eiige tweeling?
Die zijn op dezelfde dag geboren.
Alleen al in Nederland worden meerdere kinderen op dezelfde dag geboren.
Volgens jouw methode zouden die kinderen dan allemaal evenveel kans hebben ziekte.
En dat blijkt niet zo te zijn.

Saphora
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 01 Okt 2011 02:21

Re: Kanker vs Sterrenbeeld

Berichtdoor Saphora » Ma 10 Okt 2011 07:24

Beste Liddy,

Die vragen zijn inderdaad erg zware vragen voor een beginneling als ik. Die vragen zijn namelijk ook klassieke vragen voor een moderne tijdperk.
Helaas kan ik niet alle vargen beantwoorden, mijn kennis is erg gering.

Die vragen wil ik het zelf ook vragen. Andere vragen zoals: Clonen van mensen en manipulaties van geboorte door operaties.

Die formulas zijn ontdekt 4000 jaar geleden, al die Astrologers hebben zinsdien proberen te achterhalen over de Code en het leven.

We kunnen gebaseerd op het Jaar, de Maand, de Dag en tijd van geboorte (het UUR). Gebaseerd op deze 4 steun-pillarren kunnen we het Code ontrafelen. Uit deze Code bepalen we of het leven goed kwaliteit is of niet. In een appel zit vele zaden, ze vallen op de zelfde dag niet ver van de boom. Hebben ze dezelfde DNA?, hebben ze dezelfde groeit-toekomst?, hier in Nederland of in Somalie?.

Een ander voorbeeld is dat de FDA vereist de EP en USP, voor medicine dat de actief component 95% mag zijn en niet 100%, wat gebeurt er met die onbekende 5%. Het gaat om een mensen leven. Met andere woorden we berekenen de vier seizoenen van de Code, en niet wanneer er een auto-ongeluk komt. 4000 jaar geleden hebben ze geen auto's bijvoorbeeld. Er zijn uitzonderingen gebaseerd op het mediaan publiek en niet persoonlijk gevallen.

Natuurlijk kan je verder indiepen over de minuut en seconden van de formulas, misschien de nanoseconden formulas.

4000 jaar geleden hadden in Stenen of misschien in Bamboo-stokken geschreven en berekenen, en niet via IBM-super computers. Ik denk met geringe materialen konden ze de standen van de planeet-stelsels berekenen, vind ik al heel erg knap.

Je moet het niet verwachten dat ze de Mendel-theorie gaan toepassen.


Kort om, je vragen zijn inderdaad heel erg goed.


Maak maar geen zorgen, ik kan hier tot volgende jaar al die vragen beantwoorden. Mijn doel is om een voorbeeld te geven, en vanuit dat voorbeeld kan je meer vragen stellen.



Met vriendelijke groeten,


Saphora


Terug naar “Vragen over alternatieve methodes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten