wel of niet? (stembanden)

Over hoofd-halskankersoorten.
riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: wel of niet? (stembanden)

Berichtdoor riaw » Za 31 Dec 2011 18:17

Die stijfheid van de nek en pijn zijn zo herkenbaar en dat duurt ook nog wel even,ik heb er zelfs nu nog last van, en voor mij is het nu ruim een jaar geleden.Het wordt wel wat draaglijker en kan ook wel van dag tot dag verschillen,ook afhankelijk van wat ik die dag allemaal gedaan heb. Fysio kan wel wat helpen,maar verder moet het gewoon zijn tijd hebben.
Gelukkig is wel alles weg gehaald.

Fijne jaarwisseling

anspatje
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 26 Jan 2011 23:23

Re: wel of niet? (stembanden)

Berichtdoor anspatje » Di 03 Jan 2012 21:55

ik hoop dat het inmiddels al wat beter gaat!

blokfluit
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011 22:19

Re: wel of niet? (stembanden)

Berichtdoor blokfluit » Do 05 Jan 2012 23:22

Hoi!

Ja het gaat weer beter, gelukkig!!! Ik heb deze week alle afspraken naar 1 dag (vandaag) laten zetten, dat geeft toch iets meer rust en mijn vader was daar wel blij mee. Ik heb ook meer begeleiding 'geregeld' voor hem, de huisarts zal wat actiever begeleiden en hij is naar het med. maatsch. werk geweest. Ik moet/wil me toch geleidelijk een beetje terugtrekken, mijn 'vakantie' is op, maar kan hem natuurlijk niet zomaar laten vallen. Hij begrijpt het wel, maar werkt nog niet echt mee.. Kan me het wel voorstellen, het is natuurlijk ook zo gezellig ;) en vertrouwd met mij/ons.. Het bestralen begint over +/- twee weken, spannend! Het is natuurlijk een preventieve behandeling, dat maakt het doorstaan van de behandeling hopelijk wel makkelijker.

groetjes!

anspatje
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 26 Jan 2011 23:23

Re: wel of niet? (stembanden)

Berichtdoor anspatje » Do 05 Jan 2012 23:27

Dat klinkt al een stuk positiever!
Goed van je dat je wat meer begeleiding geregeld heb!
Hoe graag je ook zou willen je kan helaas niet overal bij zijn!
Goed gedaan!

blokfluit
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011 22:19

Re: wel of niet? (stembanden)

Berichtdoor blokfluit » Ma 16 Apr 2012 21:56

Hoi!

We zijn een paar maanden verder en het gaat hier nog steeds goed. De bestralingen zijn meegevallen, hij heeft wel wat last van bijwerkingen gehad, maar er viel nog prima mee te leven. Tussen nu en drie maanden heeft hij weer een mond vol tanden en hopelijk kan hij dan ook eindelijk weer een beetje praten.
Hij heeft zoveel geluk gehad tot nu toe.(met spoed opgenomen, doemscenario's in november naar nu..). Ik zie het in mijn omgeving op dit moment ook heel anders gaan.(van valt vast wel mee naar niets meer aan te doen).

Groetjes!

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: wel of niet? (stembanden)

Berichtdoor liddy » Di 17 Apr 2012 22:16

Hoe kan het toch allemaal veranderen.
Van totale wanhoop naar hoop.
Ik gun het jullie zo.
Geniet er met volle teugen van, wellicht praat hij straks nog de oren van je hoofd af ;)

GeorgeVoK
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 27 Mei 2020 17:12
Locatie: Australia
Contact:

wel of niet stembanden

Berichtdoor GeorgeVoK » Za 30 Mei 2020 21:27

Ik ben ook donor Paar jaar terug donor geworden.


Toch heb ik op dit moment mijn twijfels, en wellicht dat ik dit ga veranderen tot geen donor. De reden hiervoor is omdat ik, door de inzicht die ik nu heb, wel een beetje ben geloven in amor fati. Wat mijzelf ook is overkomen...

En BB, over Stamcel technologie krijg ik eerlijk gezegd ook mijn vraagtekens.


Vroeger, dat wil zeggen, een aantal jaar geleden toen ik nog niet bekend was met occult / gnostiek / etc., toen ik nog dacht dat het nieuws echt waar was en dat de media objectief was, toen was ikzelf fanatiek donor en voor stamcel technologie en ontwikkelingshulp.

Ontwikkelingshulp organisaties krijg
en van mij geen enkele euro meer. Zoals ik zei twijfel ik erg over donoren en tot slot heb ik mijn twijfels over stamcel onderzoek. Evenals gen manipulatie. Betreft gen / stamcel onderzoek heb ik verschillende redenen voor. Een daarvan is dat het hier begint, maar waar eindigd het? Over -tig jaar kun je je eigen kind voledig samen stellen, kleur ogen, lengte, gewicht. Meid: dikke tieten blond haar. Jongens: dikke lul en breed gespierd. Een ander argument is: watnou wanneer dit soort informatie / kennis in verkeerde handen valt? En bovenal zal het toch maar om een ding gaan: geld verdienen.
CHATEX bot-messenger technologies tends to make crypto exchange offered to anybody with a common smartphone


Terug naar “Hoofd-halskanker (ook lip-, stemband- en mondkanker)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten