Weer gaan leven na ziekte

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Gebruikersavatar
Martine
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 21 Feb 2018 14:05

Weer gaan leven na ziekte

Berichtdoor Martine » Wo 21 Feb 2018 14:21

Hoi.
Ik maak me een beetje zorgen.
Mijn moeder geeft borstkanker en uitzaaiingen gehad maar ze waren er gelukkig vroeg genoeg bij dat ze alles hebben kunnen weghalen en andere uitzaaiingen rustig zijn of zelfs gestopt met groeien.

Nu mijn vraag. Ze is nooit meer van de bank gekomen. Slaapt elke dag tot 15:00 a 16:00 of is iig tot zo laat in bed. Ze gaat nergens meer naar toe is zwaar achterdochtig op mensen en depressief. Ik kan niets goed doen en mijn kinderen ook niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Het was zelfs zo erg dat ze me beschuldigde van dingen die 1 niet waar zijn 2 bij niemand gebeurd is.
Ze denkt ook dat ik haar express op de kast wil jagen terwijl ik mij nergens van bewust ben.

Dit klinkt hard wat ik nu ga zeggen maar het voelt en ik ben eerlijk over
Mijn gevoel het lijkt wel of ze in 2015 daadwerkelijk overleden is. Want wat ze nu is is maar een schim van wie ze was.
Ik heb alles geprobeerd. Van discussies tot ja knikken. Ik heb daardoor nu helemaal geen contact meer. Wat te doen !!!!
Bedankt.
She spread het arms out wide breathed in the break of dawn she just let go of al she held and then .. she was gone

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Weer gaan leven na ziekte

Berichtdoor liddy » Wo 21 Feb 2018 16:40

Je kunt het beste gaan praten met haar huisarts en daar je zorgen neer leggen.
Het is niet de eerste keer dat iemand na kanker niet goed meer weet hoe verder te gaan.
Fijn dat ze een dochter heeft die om haar geeft.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten