Er bestaat een groep rouwverwerking voor jongeren maar is er geen voor ouderen?
Tijdens het pijnlijke ziekteproces van mijn zus die overleed aan leverkanker, had ik grote steun van Jannie Zuidema. Tegelijk is dit een oproep of iemand iets van haar weet. Ik mocht na het overlijden van mijn zus verder met haar contact houden maar na ondertussen een drietal mails te hebben gestuurd zonder antwoord te ontvangen, maak ik me wel erg ongerust. Misschien ligt het aan een kleinigheid, misschien iets ernstigs.
Heel erg bedankt op voorhand,
een ongeruste Snobbel
rouwverwerking na overlijden van zus en oproep i.v.m. Jannie
hallo snobbeltje,
er is een rouwverwerkingsgroep; namelijk :Rouwverwerking KVOOBZ,
kinderen van overleden ouders, broers of zussen. Kinderen staat meer in de trant van; je hebt ouders, dus je bent altijd een kind.. niet in de trant van ; 'jong' . Dus misschien kun je eens kijken of het wat voor je is..
voor wat betreft jannie.. ik kijk eventjes voor je of ik wat over haar kan vinden oke?
groetjes jodyi
er is een rouwverwerkingsgroep; namelijk :Rouwverwerking KVOOBZ,
kinderen van overleden ouders, broers of zussen. Kinderen staat meer in de trant van; je hebt ouders, dus je bent altijd een kind.. niet in de trant van ; 'jong' . Dus misschien kun je eens kijken of het wat voor je is..
voor wat betreft jannie.. ik kijk eventjes voor je of ik wat over haar kan vinden oke?
groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*
Terug naar “Vraag en antwoord”