Ik heb een vraagje:
Ik weet namelijk niet zo goed wat ik wel en niet moet doen en wat ik wel of niet moet denken.
Ik voel sinds afgelopen dinsdag bij mijn rechterborst net eronder op mijn gladde huid in het binnen dus ongeveer maar wel eronder een knobbeltje. Het deed geen pijn maar toen ik vannochtend erop drukte deed het wel pijn niet zozeer hevige pijn maar ook geen fijn gevoel. Ik dacht het kan door de menstruatie komen dus ik wachtte af en woensdag was ik klaar met de menstruatie en het is nu vrijdag en dat knobbeltje word wel zichtbaar en er is een soort van vlekje te zien.
Wat moet ik doen?
knobbeltje
mogelijk zeggen ze dat je moet aankijken.. maar knobbeltjes nemen veel huisartsen toch wel serieus, vooral als ze niet verdwijnen.
Je kan het dus ook even aankijken nog, maar let erop of het groter word of niet. En schrijf het op..
en tja ik weet niet wat de huisarts zegt, maar hoe je het ook went of keert.. helaas zul je altijd bij hem/haar terecht komen..
en ze hebben heus ook wel ervaring met dit soort dingen.. en sommigen soorten knobbeltjes zijn inderdaad geen kanker... maar zij zijn toch degene met de kennis..
maar oke.. je kan het ook altijd aankijken.. en je er voorlopig niet te druk over maken.. daar schiet niemand wat mee op.. !
sterkte.. hopelijk overheerst de angst niet..
jodyi
Je kan het dus ook even aankijken nog, maar let erop of het groter word of niet. En schrijf het op..
en tja ik weet niet wat de huisarts zegt, maar hoe je het ook went of keert.. helaas zul je altijd bij hem/haar terecht komen..
en ze hebben heus ook wel ervaring met dit soort dingen.. en sommigen soorten knobbeltjes zijn inderdaad geen kanker... maar zij zijn toch degene met de kennis..
maar oke.. je kan het ook altijd aankijken.. en je er voorlopig niet te druk over maken.. daar schiet niemand wat mee op.. !
jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*
jodyi schreef:mogelijk zeggen ze dat je moet aankijken.. maar knobbeltjes nemen veel huisartsen toch wel serieus, vooral als ze niet verdwijnen.
jodyi
Dank je wel.
Ik kijk het nog even tot volgende week aan. Het groeit wel volgens mij. Want dinsdag zag je niks en deed het geen pijn nu als je erop drukt wel en je ziet het wel zitten en een vlekje.
knobbeltje
als je huisarts je niet serieus neemt dan moet je dit aangeven.
maar het is natuurlijk wel zo dat veel knobbeltjes goedaardig zijn en dat kan bij jou ook.
maar mijn advies is hier toch zo snel mogelijk naar te laten kijken.
succes
maar het is natuurlijk wel zo dat veel knobbeltjes goedaardig zijn en dat kan bij jou ook.
succes
Re: knobbeltje
p leenstra schreef:als je huisarts je niet serieus neemt dan moet je dit aangeven.
succes
Ik heb voor morgenochtend een afspraak staan. Ben wel zenuwachtig omdat ik niet zo goed weet hoe of wat. En nu is het ook zo dat op de plek waar het knobbeltje zit een zwart stipje op zat en ik kneep het als het ware uit en er kwam wat melk achtig uit maar het is niet zo dat het een puist is heel vreemd en vaag eigenlijk.
Terug naar “Vraag en antwoord”