mijn zoon

Dit forum is voor ouders met 'n kind met kanker.
kuiserke

mijn zoon

Berichtdoor kuiserke » Do 25 Sep 2003 02:03

Hallo allemaal
Zo'n 14 tal dagen geleden hebben ze bij mijn zoon een bottumor ondekt juist onder de knie en dan zaten we opeens in een draaimolen van de ene dr naar de andere.Vorige week kreeg ik te horen dat het uitgezaaid was naar zijn bovenbeen en vandaag nog een koude douche erbij zijn longen zit dus ook al met uizaaiingen volgende week starten ze met chem en ze hopen dat het aanslaat alsmaar weer dat hopen kunnen ze nu eens niets concreets zeggen
vele groetjes kuiserke :cry:

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

Berichtdoor kuiserke » Zo 12 Okt 2003 08:21

De eerste 2 chemo kuren zijn gedaan hij is heel erg moe en soms wat misselijk nu is het 2 weken wachten en dan moet hij worden opgenomen voor 3 dagen
vele groetjes kuiserke
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON

Tina
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 01 Okt 2003 10:55
Contact:

Berichtdoor Tina » Zo 12 Okt 2003 09:57

Veel sterkte voor je zoon en natuurlijk ook voor jou.

jes
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 26 Okt 2003 20:07

Berichtdoor jes » Do 30 Okt 2003 13:10

ja veel sterkte toe gewenst aan je zoon en aanhang...

groetes jes

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

Berichtdoor kuiserke » Zo 23 Nov 2003 09:03

hallo
de 5 de kuur is erdoor hij is heel erg ziek geweest nieuwe fotos van de mnr er is niks veranderd stabiel gebleven zeggen ze nog een zware kuur en dan gaan ze over tot een operatie ze gaan 13 cm onderbeen wegnemen en 9 cm boven de knie in de plaats komt er een prothese
vele knuffels Anita
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 20 Mar 2006 19:31

kuiserke schreef:hallo
de 5 de kuur is erdoor hij is heel erg ziek geweest nieuwe fotos van de mnr er is niks veranderd stabiel gebleven zeggen ze nog een zware kuur en dan gaan ze over tot een operatie ze gaan 13 cm onderbeen wegnemen en 9 cm boven de knie in de plaats komt er een prothese
vele knuffels Anita


het is al een tijd terug maar ik wil heel graag weten hoe het nu met jou zoon gaat ?

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

mijn zoon Björn*

Berichtdoor kuiserke » Ma 20 Mar 2006 20:00

Hallo, :cry:
Mijn zoon Björn is jammer genoeg overleden aan die kl.te ziekte op 10 sept 2004.Sorry voor mijn taalgebruik maar ik ben zo onmachtig ,verdrietig,boos het gemis is veel te groot.
Vanwaar die interrese als ik het bragen mag
knufs Anita/kuiserke
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON

marshapiro
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 18 Mar 2011 15:56

Re: mijn zoon

Berichtdoor marshapiro » Vr 18 Mar 2011 16:43

Beste Anita,

Hoe gaat het nu met jou ? Ik heb ook een zoon verloren aan botkanker en zou graag het een en ander willen uitwisselen.

Groetjes

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

Re: mijn zoon

Berichtdoor kuiserke » Do 12 Mei 2011 11:32

Het gaat heel stilletjes, het gemis is nog steeds groot....iedere dag...ieder uur. Gelukkig kunnen mijn man en ik er heel goed over praten.
Hoe gaat het met u? Kan je er met iemand over praten?
knufs Anita
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON

marshapiro
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Vr 18 Mar 2011 15:56

Re: mijn zoon

Berichtdoor marshapiro » Vr 13 Mei 2011 02:25

Beste Anita,

Ik ben heel blij wat van jou te horen; had de moed al opgegeven dat je nog zou reageren..
Ik doe mijn best om het verlies van mijn zoon te verwerken. Het is goed dat je er met je man erover kan praten. Helpt veel bij de verwerking. Men praat niet makkelijk over kanker, tenminste in mijn omgeving niet. Soms lijkt het alsof je alles zelf moet uitkienen.
Mijn zoon is op 16 juli 2009 overleden. Hij was tien jaartjes jong. Hij had Ewing-sarcoom. Hoe oud was jouw zoon ?

Hoop gauw iets van je te horen

Groetjes,
Marshapiro


Terug naar “Ouders van kinderen met kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast