Hoi
Maart dit jaar kregen we te horen dat mijn vader longkanker had. We zijn verschrikkelijk geschrokken. Je voelt op dat moment je wereld in storten.
Na een hoop onderzoeken bleek dat het in zijn rechterlong zat en dat het nog niet uitgezaaid was. We waren zo blij voor hem. Hij werd meteen in april geopereerd, ze hebben ze hele long weg moeten halen. Maar de kanker was eruit. We zagen de toekomst helemaal weer zitten. Hij moest wel chemo krijgen 4 kuren. Dat ging ook wel redelijk goed. Maar vorige week woensdag kreeg hij opeens hevige pijn in zijn buikstreek hij is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Na vele foto's kregen we de mededeling dat het waarschijnlijk is uitgezaaid naar zijn bijnieren. Maandag 17 juli krijgt hij een onderzoek die dat moet bevestigen. Weer kregen we een klap in ons gezicht. Vooral om je vader zo verdrietig te zien. De longarts heeft gezegt dat als het in zijn bijnieren zit ze er niks meer aan kunnen doen . Ze kunnen het alleen maar rekken. De uistlag krijgen we dinsdag 18 of woensdag 19 juli. Het wachten is het ergst. Je probeerd er het beste van te maken, maar je loopt wel in je gedachten met het feit dat het helemaal mis kan zijn.
Gaby
Mijn vader heeft kanker
Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”