Goedemiddag,
Ik zit even met een vraag. Mijn opa is onlangs overleden aan leukemie (in combinatie met suiker, infecties en een longontsteking). Voordat de huisarts van mijn opa er achter kwam dat hij werkelijk leukemie had, had mn opa een kwaal die ik kan vergelijken met de mijne.
Ik ben nu al ongeveer 3 weken erg misselijk en moe. De misselijkheid werkt erg vreemd. Ik kan ieder moment misselijk worden, dan voel ik het speeksel al in mijn mond vloeien (wat je krijgt voor je werkelijk overgeeft), dit houd zich dan een tijd aan en na een poosje stopt het. Ook als ik tijdens die misselijkheid ga eten gaat het over. Echter ben ik nog niet tijdens die 3 weken op het punt gekomen dat het er echt uit komt. Wel veel gehad dat ik zweetaanvallen kreeg en mij helemaal duizelig voelde, maar nooit echt met overgeven erbij. Naarmate de dagen vorderen, lijk ik ook wel steeds meer slaap te krijgen, en overdag nergens meer zin in te hebben omdat ik simpelweg te moe ben om mij er toe te zetten.
Nu ben ik al wel naar de huisarts geweest, heb ik bloed laten prikken, alleen dat bloed word onderzocht en ik ben persoonlijk erg ongeduldig van aard.
Ik vroeg mij dus af of dit enige tekens kunnen zijn van een vorm van kanker, of dat ik mij nu totaal zorgen maak om niks?
In afwachting op een reactie.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Onderzoek, maar toch vrezen
tja, het is even afwachten wat er uit je bloeduitslagen komt natuurlijk. Maar in combinatie met het overlijden van je opa, kan het ook een reactie van je lichaam en geest daarop zijn. Heel gek, maar je lichaam kan soms rare dingen doen door emoties, waarvan je zelfs soms niet eens doorhebt dat ze er zijn. Moeilijk. Maar goed dat je in elk geval even naar de huisarts bent gegaan, en dat deze je bloed onderzoekt. Je klachten zijn zeker geen pretje.
Maar ook niet echt dat je zegt van uitgesproken voor kanker, het kan altijd maar als het zo uitgesproken was, had de huisarts je waarschijnlijk gelijk doorgestuurd naar het ziekenuis... Ik hoop in elk geval dat het snel weg ebt allemaal of dat de huisarts er wat tegen kan doen.
Heel veel sterkte in elk geval!
jodyi
Maar ook niet echt dat je zegt van uitgesproken voor kanker, het kan altijd maar als het zo uitgesproken was, had de huisarts je waarschijnlijk gelijk doorgestuurd naar het ziekenuis... Ik hoop in elk geval dat het snel weg ebt allemaal of dat de huisarts er wat tegen kan doen.
Heel veel sterkte in elk geval!
jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*
Hey jodyi,
Bedankt voor je bericht. Dat is in ieder geval een lichte geruststelling. Als het goed is krijg ik morgen / overmorgen de eerste uitslag en de week daarop pas de 2e uitslag van het bloedonderzoek.
Ik hoop maar dat het niets ergs is, maar ik hoop wel dat ze wat vinden. Dan kan er in ieder geval iets aan gedaan worden.
Nogmaals dank.
Groet,
Jeroen
Bedankt voor je bericht. Dat is in ieder geval een lichte geruststelling. Als het goed is krijg ik morgen / overmorgen de eerste uitslag en de week daarop pas de 2e uitslag van het bloedonderzoek.
Ik hoop maar dat het niets ergs is, maar ik hoop wel dat ze wat vinden. Dan kan er in ieder geval iets aan gedaan worden.
Nogmaals dank.
Groet,
Jeroen
Terug naar “Vraag en antwoord”