diagnose baarmoederhalskanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
vroon

diagnose baarmoederhalskanker

Berichtdoor vroon » Wo 01 Sep 2004 13:39

Voor het eerst op dit forum en zo op zoek naar informatie, hulp, lotgenoten..
Half juli 2004 is de ellende met een slechte uitstrijk (pap4) begonnen. Een conisatie volgde al spoedig erna en nu was er sprake van een Wertheim-meigs. Gister alleen bleek dat de uitslag van de echo kleine bekken, tegenviel en nu krijg ik eerst een ct scan en MRI. Ik begrijp al wel dat ze vervolgens willen gaan bestralen alvorens ze de baarmoeder en bijlagen eruit halen. Ik barst van de rugpijn, heb ook opgezette lymfeklieren in mijn lies en ben nog nauwelijks hoopvol. Tot nu toe was elk bericht weer net even slechter dan verwacht, gehoopt.
Maar graag, als je mijn ervaring deelt, deze uitslag ook ooit kreeg en ongeveer kan zeggen wat me nog te wachten staat, tips of informatie hebt, reageer dan ajb.
groetjes vroon

Gast

baarmoederhalskanker

Berichtdoor Gast » Ma 25 Okt 2004 15:03

Beste Vroon,
je oproep is natuurlijk al een tijd geleden en waarschijnlijk ben je inmiddels al behandeld of nog ermee bezig.
Wat je nog te wachten staat is natuurlijk moeilijk te zeggen, dat is erg van je persoonlijke situatie afhankelijk. Het beste kun je daar met je artsen over praten, vraag hen gerust het hemd van het lijf!
Zelf heb ik ook baarmoederhalskanker(sinds2000) en inmiddels alle conventionele behandelingen achter de rug; helaas is het toch weer teruggekomen, maar laat je daardoor niet ontmoedigen, zoals ik al zei, ieder geval is weer anders.
Als je behoefte hebt aan contact zie ik het wel: kareima@wanadoo.nl
Groet en sterkte,
Karin

Annette_73

Pap4

Berichtdoor Annette_73 » Vr 19 Nov 2004 11:15

Hai allemaal.

Er is een groep op internet (ondertussen 25 leden) waar je je aan kunt melden wanneer je uitstrijkje niet goed is/was. De groep is te vinden op http://groups.msn.com/Baarmoederhalskanker. Even aanmelden, zeg erbij waarom je lid wilt worden, en klaar. Dan kun je meedoen aan het forum.

Groetjes!

Gast

hallo

Berichtdoor Gast » Ma 29 Nov 2004 12:27

Verleden week is bij mij pap 3 geconstateerd, woensdag moet ik naar de gyncoloog, dus mocht je eventueel willen mailen...altijd welkom!
Groetjes diana
diana_de_boer@hotmail.com

Terug naar “Vraag en antwoord”