Contact gezocht met jonge vrouwen met eierstokkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
eierstokje

Contact gezocht met jonge vrouwen met eierstokkanker

Berichtdoor eierstokje » Do 21 Okt 2004 02:36

Hoi Ik ben op zoek naar jonge vrouwen die eierstokkanker hebbben om mee te mailen en ervaringen uit te wisselen. Ik ben 33 jaar en toen ik 31 jaar was werd er ontdekt dat ik sereuze borderline tumoren stadium 3c had. Groetjes Eierstokje

Inge 1

eierstokkanker

Berichtdoor Inge 1 » Vr 29 Okt 2004 16:49

hallo,
ik ben Inge, 28 jaar (op 11 nov. ) en vorig jaar in sept heeft men mij geopereerd aan eierstokkanker. De kanker was overal uitgezaaid en daardoor moest men alle voortplantingsorganen verwijderen. Aan de darmen en het middenrif werden uitzaaiingen weggebrand. Het ergste voor ons is dat wij nog geen kindereen hebben, jullie?

groetjes Inge

Eierstokje
Lid

Berichtdoor Eierstokje » Wo 08 Dec 2004 20:19

Hi Inge,

Sorry voor de late reactie. Bedankt voor je antwoord. Ik heb een debulkingsoperatie gehad met allerlei complicaties. bij mij hebben ze ook een deel van het middenrif verwijderd en ik moest ondanks berichten vooraf van niet toch chemo krijgen. Nu gaat het gelukkig goed met me. Tot nu toe nog geen recidieven gehad dus ik mag niet klagen.
Ik had ook nog geen kinderen en heb geen partner. Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes,

Eierstokje

Inge 1

Berichtdoor Inge 1 » Za 11 Dec 2004 16:38

Hallo,
ik hoop dat alles nu wat beter gaat. Wat is een debulkingsoperatie?

Met mij gaat alles niet zo vlot. :( Ik ben momenteel iin behandeling bij een ostheopaat omdat ik enorm veel last heb van rugpijn. Dit komt voor vanuit de buik, alles zit daar wat door elkaar.
Emotioneel heb ik het voor het ogenblik heel moeilijk. Vrienden kopen alsmaar door kinderen :? en het werk valt me zeer zwaar, ....

Ik ben al vijf jaar getrouwd en wij hadden een zeer grote kinderwens.

Ik laat je nu want ik heb niet veel tijd, ik mail de volgende keer wat met meer tijd.

In welke streek wooon je?

Groetjes Inge

Eierstokje
Lid

eierstokkanker

Berichtdoor Eierstokje » Do 03 Feb 2005 00:04

Hi Inge,

Sorry voor het late antwoord. hoe gaat het met je? Met mij gaat het naar omstandigheden goed op het moment. Ik heb ook wel met wat emotionele problemen gezeten, maar die zijn nu voor het grootste deel opgelost.
Vlak voordat er de diagnose eierstokkanker bij me gesteld werd ben ik ook eens bij een osteopaat geweest en ik heb daar toen heel erg veel baat bij gehad.

De operatie die je krijgt als je baarmoeder, eierstokken, vetschort etc verwijderd worden, heet een debulkingsoperatie. ik neem aan dat ze die ook bij jou hebben uitgevoerd.

Ik woon in het zuiden en waar woon jij?

Groetjes,

Eierstokje

Inge 1

Berichtdoor Inge 1 » Vr 04 Feb 2005 20:58

Hallo,
bij mij hebben ze dus ook een debulkingsoperatie uitgevoerd. Wij noemen dit een hysterectomie of zo.
Voor het ogenblik 'valt' alles wel mee, volgende week weer op controle

Ik woon in België.
Groetjes

Eierstokje
Lid

Eierstokkanker

Berichtdoor Eierstokje » Vr 04 Feb 2005 21:12

Hi Inge,

Bij een hysterectomie wordt je baarmoedr verwijderd. Is dus toch wat anders. Ik woon ook in België.

Groetjes,

Eierstokje

Inge 1

Berichtdoor Inge 1 » Ma 07 Feb 2005 10:42

Bij mij werd ook alles verwijderd, eierstokken, baarmoeder, vetschort, ...

ik moest normaal op controle, dus ik zat daar te wachten tussen de posters en brochures voor en over zwangere vrouwen, ... dat vind ik al een opdracht. Na een half uur wachten kwam de secretaresse melden dat de dr weggeropen werd voor een bevalling. Mag dus volgende week nog eens gaan ...

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Ma 07 Feb 2005 11:06

ik zat dit toevallig mee te lezen, maar tjonge Inge, wat ontzettend cru !! jeemig.. je zou van minder dingen overstuur raken zeg.. wat naar!!!

nou ik ga echt voor je duimen hoor, dat dit volgende week anders gaat.. hoewel ik me voor kan stellen dat je er nu al geen zin in hebt...

sterkte,

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Ive

Borderline tumoren

Berichtdoor Ive » Di 22 Mar 2005 14:44

Hoi,

Ben dus niet de enige met borderline tumoren aan de eierstokken. Ik heb mijn eierstokken nog (6mnd geleden ontdekt dat ik borderline tumoren had). en nu na 2 operaties zijn ze weer terug denken ze. Ookik heb nog geen kinderen en ben 31 jaar. :( Maar moet nu weer geopereerd worden...is zwaar vind ik. Zie kans op een eigen kind steeds kleiner worden. Zorgeloos leven is voorbij!
Ive

Terug naar “Lotgenoten oproepen”