Hey,
Ik heb al 2 weken een druk in mijn hoofd het komt zelfs soms tot aan mijn oren. Het is gekomen na zwemmen, maar dan zou het al lang weg moete4n zijn als het door het zwemmen kan. Tijdens de sport voel ik ook die druk. Ik heb niet echt pijn maar voel altijd wel iets in mijn hoofd. Ik heb al vaak naar de dokter gemeoten voor hyoerventilatie en angstaanvallen, ik denk altijd dat ik een erge ziekte heb. Maar ik maak me hier wel veel zorgen om Kan iemand me mss iets meer vertellen PLs
xxx
Druk in hoofd
-
- Lid
Beste Laura,
Als ik heb gezwommen heb ik ook altijd last van een druk in mijn hoofd. Maar ik weet ook waar dat aan ligt, ik heb namelijk altijd last van mijn oren gehad. oorontstekingen, gaatje in mijn trommelvlies, vroeger buisjes gehad etc.
De druk van het water is gewoon niet goed voor je trommelvliezen en zeker niet als je een slecht gehoor hebt. Minder duiken helpt bij mij om de klachten tot een minimum te beperken want hoe dieper je duikt, hoe groter de druk op je oren ( trommelvliezen ) wordt. Laat je oren, ( gehoor ) eens nakijken want dat kan de oorzaak zijn van die druk in je hoofd.
Groetjes van Katrientje

Als ik heb gezwommen heb ik ook altijd last van een druk in mijn hoofd. Maar ik weet ook waar dat aan ligt, ik heb namelijk altijd last van mijn oren gehad. oorontstekingen, gaatje in mijn trommelvlies, vroeger buisjes gehad etc.

Groetjes van Katrientje

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”