[i]Hallo, Ik ben nieuw sinds vandaag.
Ik had een vraag ik werk nu in een ziekenhuis en hoorde dat een zorgvrager een "zegelringtumor" heeft.
Nou heb ik op Google al naar dat woord gezocht maar die kan het niet vinden. Ook heb ik diverse sites afgezocht maar NERGENS kon ik het vinden. Het schijnt een Zeldzame tumor te zijn.
Nou is die zorgvrager toevallig een kennis van mij dus ik zou het graag willen weten. Het zit in zijn blaas maar ze zoeken nog de Primaire tumor.
Maat mijn vraag is .. Weet iemand een site waar ik informatie over deze tumor kan vinden of zou Iemand het kunnen uitleggen. Voor mijn Collega was het ook een nieuwe, dus zij wist het ook niejt.
Ik hoor het graag..
Met vriendelijke groeten
Anneloes.[/i]
zegelringtumor
volgens mij gaat het om een vorm die ontstaan is.. Als je zoekt op zegelring en tumor (dus los en niet aan elkar) dan ljikt het een specifieke uiterlijke vorm te zijn en niet daadwerkelijk een kankersoort.
Maar misschien kun je zelf eens kijken, maar ingewikkeld is het wel inderdaad. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
groetjes jodyi
Maar misschien kun je zelf eens kijken, maar ingewikkeld is het wel inderdaad. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*
Terug naar “Vraag en antwoord”