bult in lies 1.3cm, zwart egaal rechterzijde.

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
donmarsie
Lid

bult in lies 1.3cm, zwart egaal rechterzijde.

Berichtdoor donmarsie » Wo 31 Okt 2007 14:23

Hallo mensen,
twee jaar geleden ben ik ernstig gevallen en sinds die tijd heb ik last van mijn heup. Fotos leverde niets op.
Ruim twee maanden geleden had ik ineens aan de zelfde zijde last van smet in mijn lies, kwam door boxershorts aldus de arts, en met hormonenzalf was het na even weer weg.
Weer een maand geleden ontdekte ik ineens een bult in mijn lies die af en toe vervelende pijn geef aan mijn heup en rechterbal.
Zit hoog en voelde enorm groot, makkelijk aanwijsbaar en niet van buiten zichtbaar.
Naaar de dokter, een echo (geen bloed onderzocht), en de echo belde gelijk naar de huisarts, nader onderzoek nodig.
Vervolgens na weer vier weken eindelijk naar internist. Die vroeg is het groter? Ik vertelde nee dat niet maar voelt alsof de treng eraan nu ook zeer doet. Die vertelde me dat het of een ontsteking of kanker is en dan de lymphen verwijderd dienen te worden. Ben erg geschrokken en weet niet wat ik hier mee moet.
Het is echt wat kleiner, maaar de streng is wel erg gevoelig. Wat is wijsheid en wie heeft er ervaring of tips. Heb nu de opdracht zelf te blijven checken, als hij niet groeit niets doen en over acht weken terug naar het ziekenhuis, en anders bij wel groeien meteen bellen.
Wie weet hier iets van?
Een verontruste, 43 jarige man, die nog nooit in het ziekenhuis heeft gelegen en nog niet langer dan en dag echt ziek is geweest in zijn leven.
Hoop is te horen.
Groet
Don Marsie

liddy
Senior Lid

Berichtdoor liddy » Wo 31 Okt 2007 17:52

Hoi,

Heel begrijpelijk dat je je ongerust maakt.
Nu heb ik nog nooit gehoord van een kanker die uit zichzelf kleiner wordt.
Normaal wordt het alleen maar groter, tenzij er een behandeling heeft plaatsgevonden.
Vandaar dat de internist zegt dat het ook een ontsteking kan zijn.
Het maar afwachten wat er gaat gebeuren is heel onplezierig.
Blijf jezelf controleren en ik hoop dat je over acht weken kunt zeggen dat het weg is.
Echter de schrik zit er natuurlijk goed in.
Probeer positief te blijven, je heeft immers statistisch gezien meer kans dat het onschuldig is.
Succes,

Liddy

Tim
Lid

tips

Berichtdoor Tim » Do 01 Nov 2007 13:37

Hoi Don,

Kanker kan inderdaad alleen maar groeien en niet verkleiner zoals Liddy vertelde.

Het kan een afwijking zijn van de lichaamsvocht in aanraking met de rotzooien die normaal via een natuurproces afvoeren maar door omstandigheden ergens blijven hangen.
De Lymphen zijn uw reddingsorganen die deze afwijking voorlopig op te vangen om meer ellende te voorkomen. Als uw Hart en Nier optimaal functioneert met de resten. Dan zal de afwijking verkleiner en langzaamhand verdwijnen. Integendeel als u de oorzaak van de afwijking/bult nog meer belast. Dan wordt het alleen maar groter of een andere Lymfe gaat het overnemen. Het zal een uitzaaiing noemen.

Lymphen verwijderen dan is uw keuze.
Succes mee! :!:

Tim
Lid

voorbeeld

Berichtdoor Tim » Vr 02 Nov 2007 23:40

Hoi Don,

De magazine Quest van deze maand praat veel over Lymfe en vocht.
Het is raadzaam om te lezen.

In dit chinese medische info site over de oorzaak van kanker en lymfe.
www.kocm.com.tw

De punctie verstoort de reddingsproces van de Lymfe. Hoe meer punctie of actie's gedaan hoe grote negatief navolg.
De bultje in je lies kan een ontsteking die ontstaan door de vocht met oude bloed of vocht met slijmweefsel. Ontvocht is de oplossing. In www.kocm.com.tw stond hoe kan je dit ontvocht. Verder vind je ook de oorzaak en de behandeling van borstkanker, baarmoederkanker, lymfeklierkanker, hersenkanker, keel-neuskanker en Leukemie.

Hier zijn 2 voorbeelden van Lymfe ziekte:
http://forum.kwfkankerbestrijding.nl/vi ... c&start=60

http://forum.kwfkankerbestrijding.nl/vi ... c&start=90

Terug naar “Vraag en antwoord”