alles in 3 weken tijd

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
jelle
Lid

alles in 3 weken tijd

Berichtdoor jelle » Vr 18 Jul 2008 11:39

Hallo,

op 13 mei kreeg mijn vader te horen dat hij een tumor had op zijn alvleesklier. Hij zag geel en had wat last van zijn buik, we dachten aan galstenen...dus dit was echt een enorme schok. de artsen dachten geen uitzaaingen te zien en hij kwam in aanmerking voor een operatie. Dit was twee en een halve week later. uiteindelijk bleek dat er geen redden meer aan was en hebben ze hem weer dichtgemaakt.met de mededeling dat hij geen jaren meer te leven had. 4 dagen later is hij overleden. Dit is allemaal zo snel gegaan dat het gewoon zo moeilijk te bevatten is. Hij was pas 61 en stondmidden in het leven. stapelgek was hij zijn kleinkinderen. 2 dagen voordat ons zoontje 1 werd ( dat wilde mijn vader zo graag meemaken) is hij overleden. Dat hem zelf dat niet werd gegund vind ik echt verschrikkelijk. Pap ik mis je vreselijk en dat wordt alleen maar erger. dikke kus!

liddy
Senior Lid

Berichtdoor liddy » Vr 18 Jul 2008 23:27

Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Misschien kan het een kleine troost zijn dat je vader een lijdensweg bespaard gebleven is.
Probeer tijd voor jezelf te nemen.

jelle
Lid

Berichtdoor jelle » Zo 20 Jul 2008 08:26

Bedankt voor je reactie,
Ik heb ook niet echt een vraag ofzo maar vind het wel fijn om het een keer op te schrijven. misschien nog meer met het idee om te beseffen dat het allemaal echt gebeurd is. Het is inderdaad een troost dat hem verder lijden bespaart is gebleven.

liddy
Senior Lid

Berichtdoor liddy » Zo 20 Jul 2008 14:43

Dan ben je hier aan het goede adres.
Wees welkom.

monique1977
Lid

Berichtdoor monique1977 » Di 19 Aug 2008 19:30

Lieve ''Jelle''

verschrikkelijk om in zo'n korte tijd iemand zo dierbaar te moeten verliezen..ik kan me voorstellen dat je dan helemaal in een roes leeft.

Heel veel sterkte, en probeer er wat van te maken samen met je gezin! dat had je vader zeker gewild...denk aan de mooie tijd.....

groet monique

Terug naar “Vraag en antwoord”