Hallo,
Ik ben Jim, 24 jaar oud, ik weet eigenlijk al heel lang dat ik teelbalkanker heb. Daar is geen onderzoek voor nodig.
Op jonge leeftijd is een van mijn ballen niet ingedaald geweest, daaraan ben ik geopereerd. Nu weet ik dat het een feit dat op het moment dat een van de (zaad)ballen niet is ingedaald een groter risico is dat je te maken krijgt met teel/zaadbalkanker.
Nu op dit moment, is de grote van mijn teelbal aanzienlijk gegroeit. Vrijwel verdriedubbeld.
Het afgelopen jaar had ik met mijzelf de afspraak gemaakt er niets aan te doen, en het gewoon te laten gebeuren en zien waar het schip strand.
Ik reed net weg met de auto van mijn werk, en realiseerde wat er zou gebeuren als ik geen actie onderneem, en alles en iedereen die ik zou achterlaten.
Nu op dit moment ben ik nog steeds aan het twijfelen, de reden daarvan is dat wanneer ik mijzelf laat helpen het slopende proces in moet van chemo's en een operatie een bal kwijt. ( en toch ook een beetje mijn mannelijkheid) , daarbij het feit dat ik single ben, geen partner heb en echt het gevoel heb alsof ik er alleen voor sta.
Nu wil graag weten van de jongens met ervaring, hoelang ben je uit de running als je je laat opereren?, wordt je niet enorm depri met 1 bal? ...
Gr,
Jim
What to do...
-
- Lid
Re: What to do...
hoi jim,
als ik jou was zou ik de schaamte wat opzij zetten,beter er goed naar laten kijken en behandeling ervoor krijgen.
je lichaam gaat voor,en stel zoiets wordt erger als je een relatie hebt.
en je mannelijkheid wordt niet geschonden,als iemand van je houd gaat het om het innerlijk.
maar eerst naar de arts zou ik aanbevelen.
hoe naar je het ook vindt.
sterkte stoffeltje
als ik jou was zou ik de schaamte wat opzij zetten,beter er goed naar laten kijken en behandeling ervoor krijgen.
je lichaam gaat voor,en stel zoiets wordt erger als je een relatie hebt.
en je mannelijkheid wordt niet geschonden,als iemand van je houd gaat het om het innerlijk.
maar eerst naar de arts zou ik aanbevelen.
hoe naar je het ook vindt.
sterkte stoffeltje

Terug naar “Zaadbal- en peniskanker”