hallo,
Mijn vader heeft ook longvlieskanker. Hij is vorige week 40 jaar geworden.
We weten het al vanaf 22 december. Hij heeft al 8 chemo's gehad, allemaal om het te rekken.
Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe lang het nog gaat duren want hij is heel benauwd, slaapt veel en hij eet weinig.
Ik ben erg benieuwd wat mij nog te wachten staat. kan iemand mij dat vertellen?
longvlieskanker
Re: longvlieskanker
marielle dat is altijd erg moelijk om daar iets over te vertellen wat sta jou nog te wachten.
ik kan eigenlijk alleen maar vertellen geniet van elke dag dat jou vader er nog is.
wat ik wel kan vertellen is hoe het met mijn man is gegaan, eigenlijk is het tot het laatst goed gegaan hij sliep inderdaad heel veel maar dat komt ook van de medicijnen.
weinig eten dat komt mij ook erg bekend voor ,op het laatst heeft hij eigenlijk nog van iedereen afscheid genomen en toen is hij in slaap gebracht .
dus je ziet voor iedereen is het anders, jou vader is nog erg jong en dat maakt het ook zo moeilijk ,geniet koester de momenten die er zijn .
Ik wens je heel heel veel sterkte groet gerrie
ik kan eigenlijk alleen maar vertellen geniet van elke dag dat jou vader er nog is.
wat ik wel kan vertellen is hoe het met mijn man is gegaan, eigenlijk is het tot het laatst goed gegaan hij sliep inderdaad heel veel maar dat komt ook van de medicijnen.
weinig eten dat komt mij ook erg bekend voor ,op het laatst heeft hij eigenlijk nog van iedereen afscheid genomen en toen is hij in slaap gebracht .
dus je ziet voor iedereen is het anders, jou vader is nog erg jong en dat maakt het ook zo moeilijk ,geniet koester de momenten die er zijn .
Ik wens je heel heel veel sterkte groet gerrie
-
- Lid
Re: longvlieskanker
hoi marielle,
een zware periode voor je vader en jullie!
wat jullie te wachten kan staan is vaak wisselend.
zelf kom je of zit je al in een achtbaan van gevoelens, praat er over prop niks op.
neem de tijd voor ontspanning voor jezelf tussendoor, maar laat je vader ook weten dat je er voor hem bent.
het veel slapen kan voordelen hebben,voor het weinig eten is een dieetiste te raadplegen ook ivm. zijn benauwdheid hierbij.
heeft hij veel pijn?
hebben jullie thuiszorg om het voor jullie wat te verlichten en je op meer prettige dingen met je vader te kunnen richten?
luisteren naar muziek waar hij van houdt of praten over dingen die jullie fijn vinden.
of gewoon aanwezig zijn.
de benauwdheid kan erger worden, hoeft niet.
moeilijke vraag,heeft je vader al aangegeven wat zijn wensen zijn voor als hij heengaat?
het verlicht als dit al gedaan is,je kan je dan op andere dingen richten.
zoals je leest ben ik geen arts,je kan wel bij de arts vragen wat hij denkt over het verloop en de duur!
maar ook een arts blijft een mens en kan ernaast zitten.
heel veel sterkte,ws. zullen er meer reageren.
zoals je ziet heb ik je van de andere verwijderd, deze waren van een tijd geleden voor het laatst.
stoffeltje
een zware periode voor je vader en jullie!
wat jullie te wachten kan staan is vaak wisselend.
zelf kom je of zit je al in een achtbaan van gevoelens, praat er over prop niks op.
neem de tijd voor ontspanning voor jezelf tussendoor, maar laat je vader ook weten dat je er voor hem bent.
het veel slapen kan voordelen hebben,voor het weinig eten is een dieetiste te raadplegen ook ivm. zijn benauwdheid hierbij.
heeft hij veel pijn?
hebben jullie thuiszorg om het voor jullie wat te verlichten en je op meer prettige dingen met je vader te kunnen richten?
luisteren naar muziek waar hij van houdt of praten over dingen die jullie fijn vinden.
of gewoon aanwezig zijn.
de benauwdheid kan erger worden, hoeft niet.
moeilijke vraag,heeft je vader al aangegeven wat zijn wensen zijn voor als hij heengaat?
het verlicht als dit al gedaan is,je kan je dan op andere dingen richten.
zoals je leest ben ik geen arts,je kan wel bij de arts vragen wat hij denkt over het verloop en de duur!
maar ook een arts blijft een mens en kan ernaast zitten.
heel veel sterkte,ws. zullen er meer reageren.
zoals je ziet heb ik je van de andere verwijderd, deze waren van een tijd geleden voor het laatst.
stoffeltje

Terug naar “Lotgenoten oproepen”