Een dossier van een kankerpatient eerst uitzaaiing in de lymfeklier en in de hersens. Daarna na de behandeling chemotherapie en radiotherapie weer uitzaaiing in beide longen, uitzaaiing in de oksel, uitzaaiing in de bot en de sleutelbeen afgebroken door de bottumor.
De diagnose is ongenees verklaard volgens de reguliere geneeskunde. Vooruitzicht heel erg slecht. Levensverwachting somber.
Wat zal u doen als Dokter?
Wat zal u doen als kankerpatient?
Wat zal u doen als familieleden?
Is deze reguliere diagnose 100% correct?
Ik heb geen verstand van regels, regulier of alternatief, of anders gezegd complementaire geneeskunde.
Ik wil alleen maar 1 ding. Deze kankerpatient gaat genezen. Niet zomaar tijdelijk genezen met veel ellende achteraf. Ik wil hem 100% genezen met een goede kwalitiet van leven. Genees zonder bijwerking en na-effect. Dat is mijn wens en mijn doel.
Ik heb richting Moerman Voedingsupplement gekozen. Dat heb ik geprobeerd met veel vertrouw. Omdat dit soort voedingsupplement stond in die japanse medsich boek. Het zou geen toeval zijn 2 artsen uit verschillende cultuur dezelfde richting gevolgd. De anti-kwakzalverij noemt Moerman een oplichter of kwakzalver. Een huisarts die meer dan 15 jaar lang zijn vak regulier geneeskunde bestudeerd en met zo veel praktijk ervaring. Uiteindelijk de richting voedingsupplement aanpak voor kanker gebied.
Is hij gek geworden?
Is hij op zijn oudere leeftijd kankerpatient probeer oplichten?
Ik kan niets anders verklaren dat hij wil een betere kwalitiet leven aan zijn patient schenken. Hij geeft meer aandacht voor de zieke dan de ziekte. Hij is gewaardeerd.
Met de natuurvoeding supplement had ik deze kankerpatient binnen paar weken de uitzaaiing in het long 100% genezen zonder een deel van het long verwijderen/opereren.
Ik heb hem 100% genezen zonder het bot verwijderen/opereren.
Ik heb hem 100% genezen dat het afgebrokende bot op een natuurproces dichtgegroeid zonder operatie. Ik heb hem 100% genezen dat de lymfeklier in de oksel waar de tumor aangetast niet hoeft verwijderen.
Wat heb ik de duur gekost? Paar weken.
Wat heb ik dit allemaal geld gekost? Minder dan 1000 euro.
Wel veel boodschappen en veel tijd in de keuken staan. Het is wel moeite waard.
Mijn nederlands taal en opleiding zijn op lage niveau, maar de voedingsupplement die ik heb geprobeerd en de resultaat daarvan is op aller hoogste niveau. 100% genezen zonder bijwerking en na-effect.
Aflopende maand is hij weer voor de 5e keer kankervrij verklaard in ziekenhuis.
Dankzij de hulpmiddel B17 zoals abrikozenpitten en amandelen is de kanker genezen. Vitamine C gebruik ik met verse voeding i.p.v. pillen vorm. Als ik lees de anti-kwakzalverij clubje dit B17 en vitamine C afraad als genees middel. Ik respect hun werk tegen de echte kwakzalvers. Dat is ook hard nodig op het belang van kankerpatient. Maar... iedere alterrnatieve arts roepen als kwakzalver. Wat is de wijsheid??
Hieronder is een goede uitspraak van Ecva in de kwakzalverij forum.
Geplaatst op 23 Okt 2008 12:12 door ecva
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Dit zijn gewoon een stelletje kippen zonder kop.
Zegt veel over de personen die menen hun mening kenbaar te maken.
Het beste is je daar gewoon niet aanstoren en de belangrijke dingen er uit halen.
Uitzaaiing in het long heb ik nu een goede les gehad met theorie en praktijk. Ik trap niet meer in met die ouderwetse diagnose. Ik zie dit als doodgewoon toenemen van vocht ontsteking. Met een eenvoudige manier kan dit afwijking binnen paar weken los van het long. Uitzaaiing in het bot zie ik maar tekort aan botcellen door diverse factors. De tumors in de lymfeklier gaat van zich af als de vocht ontsteking gaat afnemen. Lymfeklier verwijderen is overbodig.
Als ik dit geluk niet had. Zullen wij maar zien wat het verschil is:
De internist zei: Voor deze patient is niet meer te genezen. Misschien nog 1 jaar te leven met operatie, chemokuur en bestraling. Dan verwacht ik 2 maanden geleden is deze kankerpatient al overlijden met veel pijn en lijden.
Het is een verschil tussen een goede behandeling/diagnose of een verkeerde behandeling/diagnose. Dit verschil gaat om leven en dood. Dit is mijn boodschap op dit forum.
http://www.kanker-actueel.nl/index.php? ... o&id=13202
Hoeveel tijd heeft dit gekost?
Hoeveel geld heeft hij betaald?
Is het noodzakelijk dat de longen moeten opereren/verwijderen?
Iedere orgaan heeft een tak in onze lichaam. Iedere orgaan verbindt zich met de andere organen. Wat is het gevolgd met de andere orgaan zonder hulp in de lange termijn?
Zij noemen zich de resultaat wonder en uniek.
Is het nou echte zoÂ’n wonder en uniek?
Zou het leven zonder volging dat 2/3 van het lever en het longen verloren gegaan?/
Zelfs een blindedarm moet je niet zomaar laten verwijderen.
Mijn onderwerp op dit forum noem ik geen wonder en uniek, maar volop verrassing in de geneeskunde. De “uitzaaiing in het long” of die vlekjes via CT-scan te zien is maar een doodgewoon vocht ontsteking. Niets bijzonderd als de patient geen pijn en klacht bevind.
Pas weer een vrouw Ingrid R. uit Veldhoven net boven de 50 tegen. Dit jaar voor een jaarlijkse borstonderzoek blijkt paar “verdachte” in haar borsten. Hoewel zij heeft helemaal geen pijn en geen klacht. De diagnose laat haar schrikkend: Borstkanker. De dokter zei tegen haar dat zij heeft veel geluk gehad dat door deze onderzoek de tumor in de vroeg stadium ontdekt. De dokter belooft haar goed te genezen. Maar moet wel de borsten amputeren.
2 maanden geleden waren de borsten verwijderd. Genees verklaard.
Ingrid R. is opgelucht en bedankt haar dokter.
Ingrid R. bedankt de reguliere behandeling haar leven gered.
Dansen verlaagt de kans op borstkanker volgens KWF onderzoek. Zal ik maar beter zeggen AFZWETEN verlaagt de kans op kanker.