een wonder misschien...??????

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
verdrietig
Lid

een wonder misschien...??????

Berichtdoor verdrietig » Di 22 Apr 2003 14:38

Hallo allemaal

Ik heb jullie al verteld over mijn schoonzus die nog maar 3 weken te leven had en als ze aan de chemo zou beginnen 30% kans van slagen had.

e heeft nu haar 2de en zwaarste chemo gehad en nog geen seconde ziek geweest. We mogen nog niet te vroeg juigen maar toen de arts bij haar kwam kijken en voelen naar haar uitzaaiingen waren ze bijna niet meer te vinden. Volgende week krijgt ze weer een onderzoek en weten we of het gezewel in haar slokdarm is verkeind of gestop is met groeien.

De artsen spraken over een merk waardige verschijning toen haar kanker werd gekonstateerd en nu weer omdat ze niet eens ziek word van de chemo.

Ze is 23 en wil overleven en oud worden ze vecht er voor en is vast besloten deze strijd te winnen. Ze licht in het daniel de hoed kliniek en ziet ook dat het helemaal niet zo lekker kan lopen.

Ik willen alles met jullie delen dus ook dat het verlopig nog goed gaat en dat we dus 7 weken verder zijn en dat ze nog vrolijk bij ons is en zo ie zo de 3 a 4 weken die ze haar nog hadden gegevens al gewonnen heeft.

Het blijft moelijk maar de hele familie kijk er al opsitiever tegen aan.

knuffels verdrietig

Henk
Lid

Berichtdoor Henk » Ma 28 Apr 2003 11:30

Hoi

Zo zie je maar waar je met een hoop strijdlust toch nog toe kunt komen! Ik wens je schoonzus, jou en de rest van de familie en vrienden heel veel goeds en heel veel positiefs toe.

Groet, Henk

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 28 Apr 2003 13:34

Henk schreef:Hoi

Zo zie je maar waar je met een hoop strijdlust toch nog toe kunt komen! Ik wens je schoonzus, jou en de rest van de familie en vrienden heel veel goeds en heel veel positiefs toe.

Groet, Henk

dank je wel henk

vandaag is de spannede dag gekomen van onderzoeken en dan krijgt ze donderdag en vrijdag weer chemo.
Het is heel spannend de uitsalg horen jullie snel

knuffels verdrietig

Terug naar “Vraag en antwoord”