Berichtdoor fam.van-rijn61@zonnet .nl » Wo 31 Mei 2006 10:21
[quote="Corine S"]Alsof ik mijn verhaal zie staan.....Mijn moeder is 5 maart opgenomen omdat ze vreselijke hoofdpijn had, misselijk was, onvast liep en niet goed meer kon praten. En nu, twee weken verder is het (nog onofficieel) naar de hersenen uitgezaaide longkanker, vermoedelijk niet operabel. Mijn moeder is 67 jaar en was altijd goed gezond, nooit gerookt. Ik ben 36, heb gelukkig nog een broer van 40 en beide zijn we getrouwd en hebben we nog jonge kinderen (8,6,3,1) . Dat onofficiele hebben we vandaag gehoord, woensdag hebben we een gesprek........[/quote]
Bij mijn moeder is verleden jaar maart longkanker ontdekt. een operatie was niet meer mogelijk ,alleen nog maar chemo om haar tijd te rekken .
Op de Chemo heeft ze bijzonder goed gereageerd, zo goed dat de kanker voor 95 % weg was. Ze heeft nog verleden jaar een goede zomer mogen meemaken. Echter in januari ging haar gezondheid achteruit. Eind maart kreeg ze plotseling een insult in haar hoofd. De kanker was daar ook aangekomen. Op haar verzoek is er niets meer aan gedaan,en drie dagen later is ze overleden (verschrikkelijke dagen geweest). Wij (mijn vrouw ik en de de kinderen) missen haar nog ieder moment