hoofddoeken voor kankerpatienten

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
petra37

hoofddoeken voor kankerpatienten

Berichtdoor petra37 » Do 05 Jan 2006 20:17

Hallo, ik heb een vraag. Ik zoek nl. een soort hoofddoek voor mijn zus. Zij heeft chemo gehad en heeft al een pruik, maar ze wil ook wel een hoofddoek. Wie kan mij vertellen waar ik die kan kopen?
Jullie kunne ook tips naar mijn emailadres versturen: romeo.petra@planet.nl

Bij voorbaat dank, Petra

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Do 05 Jan 2006 21:58

hoi petra,

je vraag is toevallig 2 topics hieronder ook al gesteld; ik zal even de link geven; http://www.diagnosekanker.nl/lotgenoten ... php?t=1526

misschien heb je daar wat aan!

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

leuke muts

Re: hoofddoeken voor kankerpatienten

Berichtdoor leuke muts » Do 27 Apr 2006 22:26

Op www.leuke-muts.nl zijn hele leuke mutsen. Ze zijn eigenlijk bedoeld voor operatiekamer-medewerkers (daar ben ik werkzaam), maar ik heb al van veel chemo-patienten de vraag gehad om de link van deze site op te schrijven.

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Do 27 Apr 2006 22:40

ziet er inderdaad goed uit :) ! bedankt voor de tip!
ik zal eens kijken, misschien hij hier bij de linken gezet worden ofzo :) ook al zijn ze er niet voor bedoelt. De zogenaamde buffs, zijn eigenlijk ook voor sporters, maar worden ook veel gebruikt door kankerpatienten die door de chemo en/of bestraling hun haren verloren zijn.

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Terug naar “Vraag en antwoord”