4 sept heb ik een hier een bericht geplaatst over mijn vader met bijnierkanker, helaas zijn er geen reacties op gekomen. We zijn nu een paar maand verder en sinds een week weten we dat er uitzaaingen in de longen en in de hersenen zijn. De uitzaaingen in de hersenen wordt wl bestraald, de longen en de bijnieren kunnen ze niks aan doen. Kerst en nieuwjaar wordt moeilijk dit jaar omdat het wl het laatste jaar is dat we het kunnen vieren als compleet gezin. Iedereen zegt dat we de moed er in moeten houden maar dat is wel verrekte moeilijk, kans op genezing is er niet. Mijn dochter is nu twee en mijn zus is 4 maand zwanger op dit moment, ik hoop dat paps zijn tweede kleinkind nog mag meemaken. iemand schreef:" je weet pas wat je mist als het er niet meer is", dit gevoel wordt bij ons met de dag sterker. Je wilt eigenlijk graag genieten van de dagen met elkaar maar dit gevoel wordt toch altijd overschaduwd door het verdriet en het besef dat hij dood gaat. We zeggen nu vaak dat we van elkaar houden maar eigenlijk zou je dit al eerder geregeld tegen elkaar moeten zeggen, het leven is te kort om dit niet te doen
Angelique
uitzaaingen bij de bijnierkanker
Hallo Angelique,
Het leven is soms zo hard en zo moeilijk. Mensen kunnen wel zeggen dat je de moed erin moet houden maar het is erg zwaar. Positiviteit en vechtlust is wel heel belangrijk en samen met de steun van je omgeving het allerbelangrijkste in het gevecht tegen die rotziekte.
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte in deze donkere dagen. Ik hoop dat jullie er ondanks alle pijn en verdriet toch mooie dagen van kunnen maken. Heel veel sterkte, liefde en kracht!
Groeten van San
Het leven is soms zo hard en zo moeilijk. Mensen kunnen wel zeggen dat je de moed erin moet houden maar het is erg zwaar. Positiviteit en vechtlust is wel heel belangrijk en samen met de steun van je omgeving het allerbelangrijkste in het gevecht tegen die rotziekte.
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte in deze donkere dagen. Ik hoop dat jullie er ondanks alle pijn en verdriet toch mooie dagen van kunnen maken. Heel veel sterkte, liefde en kracht!
Groeten van San
Re: uitzaaingen bij de bijnierkanker
Anonymous schreef:4 sept heb ik een hier een bericht geplaatst over mijn vader met bijnierkanker, helaas zijn er geen reacties op gekomen. We zijn nu een paar maand verder en sinds een week weten we dat er uitzaaingen in de longen en in de hersenen zijn. De uitzaaingen in de hersenen wordt wl bestraald, de longen en de bijnieren kunnen ze niks aan doen. Kerst en nieuwjaar wordt moeilijk dit jaar omdat het wl het laatste jaar is dat we het kunnen vieren als compleet gezin. Iedereen zegt dat we de moed er in moeten houden maar dat is wel verrekte moeilijk, kans op genezing is er niet. Mijn dochter is nu twee en mijn zus is 4 maand zwanger op dit moment, ik hoop dat paps zijn tweede kleinkind nog mag meemaken. iemand schreef:" je weet pas wat je mist als het er niet meer is", dit gevoel wordt bij ons met de dag sterker. Je wilt eigenlijk graag genieten van de dagen met elkaar maar dit gevoel wordt toch altijd overschaduwd door het verdriet en het besef dat hij dood gaat. We zeggen nu vaak dat we van elkaar houden maar eigenlijk zou je dit al eerder geregeld tegen elkaar moeten zeggen, het leven is te kort om dit niet te doen
Angelique
Angelique
Mijn moeder(62) heeft sinds mei 2001 longkanker met een uitzaaing in haar bijnier en hiervoor krijgt ze nu voor de 4e chemo. Het heeft steeds de tumor doen afnemen maar dit zal wel de laatste keer zijn want ze is behoorlijk zwak. Graag zou ik horen hoe het bij jullie staat.
Groet,Alie (a.kruizinga@kabel.netvisit.nl)
-
- Lid
bijnierkanker
hallo, 22 dec 2003 schreef ik het bovenstaande bericht over mijn vader met bijnierkanker. Mijn vader is op 11 aug 2004 overleden aan de gevolgen van kanker. Hij heeft geen behandelingen meer kunnen ondergaan vanwege de hersentumor. Hij heeft de geboorte van zijn tweede kleinkind nog mee mogen maken waar we erg blij mee waren.
Angelique
Angelique
Terug naar “Lotgenoten oproepen”