Tumor achter mijn oor bij, Wie heeft hier ervaring mee?

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
sanae
Lid

Tumor achter mijn oor bij, Wie heeft hier ervaring mee?

Berichtdoor sanae » Vr 02 Nov 2007 20:48

hoi ik ben 21 jaar.Een tijdje terug hebben ze bij me een tumor ontdekt, in eerste instantie vertelde ze me dat het gewoon goedaardig was. Alleen na een aantal onderzoeken en scans en een puncties( waar ik echt trauma s aan heb overgehouden omdat het zo pijnlijk was) bleek het toch kwaaraadig te zijn wat ze niet verwacht hadden op mijn jonge leeftijd, ik was echt in shock. 1 week daarna hebben ze het operatief verwijderd. Na de operatie kreeg ik te horen dat ik bestraald zou moeten worden 33x elke dag op en neer naar nijmegen, omdat ze me daar hebben verwezen. De artsen vertelde me dat de kans klein is dat het terug komt, maar jah je weet het nooit. Ik probeer echt zoveel mogelijk dingen te doen die ik leuk vind. Als je me ziet, dan zou je ook totaal niet denken dat ik kanker( kankercellen die nog moeten worden verwijderd) heb, omdat ik gewoon totaal vrolijk doe en heel normaal mijn dingen doe...

MIjn vraag was Heeft iemand hier ervaring mee of in zijn omgeving ook zoiets meegemaakt? :wink:

liddy
Senior Lid

Berichtdoor liddy » Za 03 Nov 2007 14:50

Beste Sanae,

Ervaring heb ik met een andere soort kanker.
Echt een antwoord heb ik niet voor je.
Ook aan mij kun je van buitenaf niet zijn, dat ik aan kanker ben geopereerd.
En daardoor lijkt het voor andere mensen dat het weer heel goed met me gaat.
Terwijl ik tegenwoordig heel vlug moe ben. echter dat zien andere mensen niet.
Je wilt niet de zieke uithangen, maar je wilt wel begrip voor het feit dat je niet 100% bent.
Dat is nauwelijks uit te leggen.
Hier ben ik zelf ook nog niet uit. Het is iedere keer weer opnieuw bekijken hoe ik het aanpak.
Dus veel succes,

Liddy

Terug naar “Vraag en antwoord”